Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Iso?![]()
Rubber Time
2281, dĂ€rav âBARâ och inte âmâ pĂ„ tavlan. Samt att den saknar minutmarneringar 0-15min.
SĂ„ jĂ€vla roligt! NĂ€r @Andreas K skrev som han gjorde tĂ€nkte jag i tysthet: Undra om yonsson kommer börja snacka dykartermer nu2281, dĂ€rav âBARâ och inte âmâ pĂ„ tavlan. Samt att den saknar minutmarneringar 0-15min.
Edit:
Hehe, nödmisstolkade. Borealis ISO-frane-kopia.
Exakt min tanke ocksÄ.SÄ jÀvla roligt! NÀr @Andreas K skrev som han gjorde tÀnkte jag i tysthet: Undra om yonsson kommer börja snacka dykartermer nu![]()
Haha! Ok, Borealis. Tack för extra infon @yonssonSÄ jÀvla roligt! NÀr @Andreas K skrev som han gjorde tÀnkte jag i tysthet: Undra om yonsson kommer börja snacka dykartermer nu![]()
TÀnkte att jag drar en snabb sökning för att se om den finns pÄ bukten, gör det ibland för att fÄ en uppfattning om pris och tillgÀnglighet. Men ... fick inte upp nÄgra Landmasters.![]()
![]()
![]()
NÄgra till pÄ SNR025
Hade jag haft bredare handleder hade jag lÀtt köpt denna. Tycker den har svincool tavla och ballt fÀrgschema.NÀsta inköp Àr ytterligare en Seiko sÄ jag har gÄtt i sÀljtankar av denna och börjat anvÀnda den mer o mer innan avsked. Det fick motsatt effekt. I can't quit you spb071j1
. Vill inte att ett mÀrke ska dominera för mycket av "klockgarderoben" men det Àr svÄrt nÀr ett mÀrke gör snygga klockor till humana priser.
![]()
https://klocksnack.se/threads/seiko-prospex-lx.109738/TÀnkte att jag drar en snabb sökning för att se om den finns pÄ bukten, gör det ibland för att fÄ en uppfattning om pris och tillgÀnglighet. Men ... fick inte upp nÄgra Landmasters.
-Arnie verkar vara otroligt cool och era wristshots gör inte saken bÀttre, jag börjar bli sugen.
LÀgg gÀrna ut lite wristshots med lÄngÀrmad skjorta om nÄgon har lust![]()
![]()
DÀr har du en bild! Ja, Arnien Àr ju rolig men jag tyckte att den verkade bÀttre i teorin Àn i verkligheten. Har i och för sig bara anvÀnt den i tvÄ dagar, det kanske vÀxer pÄ mig![]()
Nemas problemas! Ja dÄ, jag tycker den gör sig okej till skjorta18 cm handled! Jag var tveksam pÄ om jag skulle kunna bÀra upp den. Men nu nÀr jag har den sÄ tror att det finns rÀtt mycket spelrum Ät bÄda hÄllen, den Àr ju rÀtt stor men i och med att tavlan Àr inramad sÄ bÀr den mindre.
Haha nĂ€, jag förstĂ„r! 17,5 borde verkligen inte vara nĂ„gra problem-Det lĂ„ter bra! Det Ă€r inte sĂ„ att jag tĂ€nkt mig att bĂ€ra den som dress watchJag ville bara âförsĂ€kraâ mig om att det gĂ„r att anvĂ€nda klockan till vardags med lĂ„ngĂ€rmade plagg. Har aldrig haft en klockan som varit i nĂ€rheten av Arnies storlek.
Arnie Àr pÄ vÀg till mig ocksÄ i alla fall sÄ det blir spÀnnande att se hur mina handleder kommer att klara detta med sina 17,5cm![]()
Nytt bandexperiment. SARB035 pÄ de Cordura-band som @TorNet sÀljer. Tycker det ser vettigt och lite somrigt ut.
![]()
Aah, vilken lÀcker kombo!
Den Àr grymt snygg.. Gillar ocksÄ den samt min... OcksÄ Asia only..Seiko Turtle "Sea Grapes" Asia Limited Edition. Den i sÀrklass bÀsta klockan Seiko producerat i mina ögon. Skulle jag bli en OWG skulle det bli med denna.
![]()