Globen fick in 13st, bara ett exemplar av varje fÀrg. SÄ vill man ha en specifik fÀrg sÄ fÄr man vara pÄ hugget.Tog en tur till klockmaster tidigare idag och fick tag pÄ den enda i denna fÀrgen.
JÀkligt nöjd.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Globen fick in 13st, bara ett exemplar av varje fÀrg. SÄ vill man ha en specifik fÀrg sÄ fÄr man vara pÄ hugget.Tog en tur till klockmaster tidigare idag och fick tag pÄ den enda i denna fÀrgen.
JÀkligt nöjd.
![]()
Hur kÀnns den? Funderar oxÄ pÄ en.Tog en tur till klockmaster tidigare idag och fick tag pÄ den enda i denna fÀrgen.
JÀkligt nöjd.
![]()
KÀnns mer eller mindre som en skx007 bortsett frÄn att kronan inte gÄr att skruva in. Finns i alla möjliga fÀrger och kombinationerHur kÀnns den? Funderar oxÄ pÄ en.
Den Àr grymt snygg.. Gillar ocksÄ den samt min... OcksÄ Asia only..![]()
![]()
Googla SEIKO Landmaster, finns massvis. DĂ€rutöver finns ju alla GS-ar, de hittar du pĂ„ GS hemsida. Finns Ă€ven flera modeller pĂ„ Prospex hemsida, exempelvis MM600.Ăr det nĂ„gon som har nĂ„gra tips pĂ„ GMT-referenser frĂ„n Seiko? SUN025 har jag hittat, men Ă€r ute efter fler (bĂ„de gamla och nya) referenser.
Hade jag haft bredare handleder hade jag lÀtt köpt denna. Tycker den har svincool tavla och ballt fÀrgschema.![]()
Ja det kan ju bara du sjÀlv avgöra och skulle storleken störa dig sÄ blir det ju fel . SjÀlv skulle jag inte lÄta storleken stÄ i vÀgen om jag gillade en klocka.... medveten om att jag Àr i klar minoritet
![]()
Tjena gÀnget!!
Farligt sugen pÄ en sumo i grönt utförande spb103. Har ni nÄgra tankar kring denna?
![]()
Yes kan sÀga sÄhÀr. Det Àr en av dom bÀsta Seiko jag Àgt... Och med en Miltant jubilee lÀnk Àr den riktigt brutal... Nytt urverk 6r35 med 70tim powerreserv, bÀttre finish pÄ allt och ringen har dom uppgraderat till bÀttre kvalite...Tjena gÀnget!!
Farligt sugen pÄ en sumo i grönt utförande spb103. Har ni nÄgra tankar kring denna?
![]()
HÀrliga bilder! Och tack för feedback. Min enda oro Àr att den Àr för stor för min handled...Yes kan sÀga sÄhÀr. Det Àr en av dom bÀsta Seiko jag Àgt... Och med en Miltant jubilee lÀnk Àr den riktigt brutal... Nytt urverk 6r35 med 70tim powerreserv, bÀttre finish pÄ allt och ringen har dom uppgraderat till bÀttre kvalite...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det Àr en annan femma. Jag har ca 18cm runt handlederna och pÄ mig sitter den perfekt...HÀrliga bilder! Och tack för feedback. Min enda oro Àr att den Àr för stor för min handled...
BÀttre finish pÄ allt? Boett, vridringsinlÀgg och tavla Àr ju samma förutom utseende, visarna ser sÀmre ut.Yes kan sÀga sÄhÀr. Det Àr en av dom bÀsta Seiko jag Àgt... Och med en Miltant jubilee lÀnk Àr den riktigt brutal... Nytt urverk 6r35 med 70tim powerreserv, bÀttre finish pÄ allt och ringen har dom uppgraderat till bÀttre kvalite...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Riktigt bra! Trodde inte den fÀrgen kommit Àn. Köpt frÄn utlandet?Nu Àr hösten hÀr.![]()
MenDÄ har jag precis köpt en 6309-7040 fr 1981 (Mitt födelseÄr).. FÄr den nÀsta vecka. Kommer bli grymt..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En kille som hÄller pÄ med Seiko... Ej fr ks. Tror han Àr medlem hÀr men köpt pÄ annat hÄll..MenJag vill med ha en frÄn 81, var hittade du den? Riktigt najs med
![]()
Bara till att gratuleraEn kille som hÄller pÄ med Seiko... Ej fr ks. Tror han Àr medlem hÀr men köpt pÄ annat hÄll..![]()
Yes tack.. Gillar att det Àr tritium tavla och visare..Bara till att gratuleraSchysst patina pÄ den
![]()
MenJag vill med ha en frÄn 81, var hittade du den? Riktigt najs med
![]()
Kul för dig...kul...![]()
Jag har ocksÄ en frÄn 1981.![]()
Kul för dig...kul...Bra skick pÄ den
![]()