Finns bara 7 dagar pÄ en veckaAv oklar anledning har denna inte fÄtt sÄ mkt handledstid...Riktigt grym..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns bara 7 dagar pÄ en veckaAv oklar anledning har denna inte fÄtt sÄ mkt handledstid...Riktigt grym..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Postar Àven i den hÀr trÄden: Har införskaffat mig en 5932-5210 som tyvÀrr skulle behöva ha en lÀnkbit till för att sitta komfortabelt. Finns det nÄgon hÀr med kunskap om vart man skulle kunna fÄ tag pÄ en sÄn? Eller Àr det bara att ge upp och sÀlja vidare?
HÀr Àr bilder pÄ klockan:
![]()
![]()
Det sÄg vÀldigt tooligt ut med det feta glaset!Första riktiga modden med nytt glas o chaptering, nu vÀntas det med iver pÄ ny bezel sÄ man Àven kan sÀtta dit nya inlÀgget
![]()
Mm, jag tyckte det passa fint, top hat frÄn crystaltimes med clear ARDet sÄg vÀldigt tooligt ut med det feta glaset!
Postar Àven i den hÀr trÄden: Har införskaffat mig en 5932-5210 som tyvÀrr skulle behöva ha en lÀnkbit till för att sitta komfortabelt. Finns det nÄgon hÀr med kunskap om vart man skulle kunna fÄ tag pÄ en sÄn? Eller Àr det bara att ge upp och sÀlja vidare?
HÀr Àr bilder pÄ klockan:
![]()
![]()
Kanske Àr nÄgonting att fundera pÄ... Estetiken kommer i andra hand efter funktionaliteten!GÄr inte att fÄ pÄ en lÄsförlÀngningsbit? Inte snyggaste lösningen men brukar ge ca en lÀnkbit extra dessutom med mikrojustering.
Jag tvekade ganska lÀnge innan köp pga storleken. Helt onödigt har det visat sig. Arnie sitter som en smÀck och kÀnns riktigt vÀlbalanserad. Inte alls topptung och klumpig som nÄgra av mina andra dykare har kÀnts.
![]()
VÄga testa! Jag upplever som sagt inte alls att den kÀnns sÄ stor som den faktiskt Àr.Vill ocksÄ vÄga ta steget men mina 16.5cm handleder sÀger annat![]()
Skönt! Bara att logga ut nu dÄ...KÀnner att alla behov Àr uppfyllda ,med denna trio
![]()
LÀngtar efter min solida baksida.-SRPD76 sitter pÄ armen sedan jag har fÄtt hem den. Den Àr sÄÄÄ vacker!!
![]()
Hahaha! AlltsÄ dina kommentarerSkönt! Bara att logga ut nu dÄ...
You wishSkönt! Bara att logga ut nu dÄ...
HÄller med!BÄda Àr riktigt trevliga men om jag mÄste vÀlja en sÄ blir det sarb033. "Renare" tavla och visare med lite mer attityd.![]()
LĂ€ngtar efter min solida baksida.![]()
Precis sÄ Àr det..."Lovar den va inte dyr, Àr ju bara en seiko"
![]()
![]()
Fan va jag börjar gilla Seiko mer och mer men kÀnns tyvÀrr som ett hÄl utan slut![]()
Navigator timer 6117-8000Ref pÄ den?![]()
"Lovar den va inte dyr, Àr ju bara en seiko"
![]()
![]()
Fan va jag börjar gilla Seiko mer och mer men kÀnns tyvÀrr som ett hÄl utan slut![]()
TvÄ bröder, sarb033 (till vÀnster) och sarb021 (till höger)vilken gillar ni bÀst?
![]()
![]()
![]()
En reissue pÄ denna
![]()
MisstÀnkte det.... DÄ vet ni vad jag gör de nÀrmaste 10 Ären (lÀr mig om Seiko)Precis sÄ Àr det...
Har nog inte tillrÀckligt mycket motstÄndskraftKan förstÄ hur du menar.
Dödlig kombination av vackra tavlor, gott rykte och att de kan kosta ett fyrsiffrigt belopp. Man fÄr anvÀnda all sin motstÄndskraft för att klocklÄdan inte bara ska bestÄ av Seiko!![]()