Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Köp den hon tycker Ă€r snyggast. Ăr du osĂ€ker kan du ju kika pĂ„ hennes smycken. Har hon mest gulguld eller kör hon silver / vitguld â sen vĂ€ljer du utefter det.Behöver lite tips och rĂ„d! Tjejen blir 39 Ă„r gammal och jag skulle vilja köpa en klocka men vet dock inte vilken mellan 2. Vad rekommenderar ni. Tips och rĂ„d uppskattas!
alt 1 Seiko SRZ518P1:
eller
alt 2 alt 2 Seiko SNDV39P1:
Och vad heter en sÄn skönhet dÄ?Ack sÄ vacker.![]()
Seiko SARB017, AlpinistOch vad heter en sÄn skönhet dÄ?
NÄgon annan med en mm200 dÀr ÀndlÀnkarna verkar passa lite dÄligt? De smiter inte Ät sÄ tight som jag skulle önska.![]()
Ă€ndlĂ€nkarna ser ju ut att vara för smĂ„ med eller? Ăr det originallĂ€nken?
PĂ„ bilden ser den ju katastrof ut i passform![]()
ja det Àr original. LÀmna in den för spÀnnesbyte i somras. Men har haft den pÄ gummi sÄ inte tÀnkt mer pÄ det.
men jag hÄller med. De sitter rÀtt illa jÀmfört med andra av mina klockor
Jag Ă€r lite osĂ€ker pĂ„ den biten.Ăr bandstiften original? Kan göra rĂ€tt stor skillnad pĂ„ seiko om de Ă€r feta eller tunnare.
Och vad heter en sÄn skönhet dÄ?
Seiko SARB017, Alpinist![]()
Detta verkan vara Ànnu en plÄga som sprider sig frÄn Asien. Tackar ödmjukast för smittan. Den Àr dock ljuvlig.Kolla trÄden till Sarb017 ocksÄ. https://klocksnack.se/threads/sarb017-plÄgar-mig.50354/
Ăr bandstiften original? Kan göra rĂ€tt stor skillnad pĂ„ seiko om de Ă€r feta eller tunnare.
Det finns en fin ute pÄ KS nu, köp!!Hej alla. Blev lite intresserad av 7548, eftersom jag Àr ute efter en Quartz dykare. SÄg nÄgra pÄ eBay, men dom var i lite risigt skick. Min frÄga Àr till er som har koll, finns det delar, nytt urverk etc. Att fÄ tag pÄ? Om sÄ, vart?
Nice!Fick hem den hÀr idag! Fantastisk boett! Varför har jag vÀntat sÄ lÀnge?
![]()
det verkar kunna vara sÄ att det Àr fel armband. Firman som sÄlt klockan sa att armbandet verkar vara fel till klockan.
vilket inte Àr helt omöjligt för jag lÀmna in armbandet för ett lÄsbyte i somras, de kan ju ha blandat ihop det och satt ett annat armband.
Verkar finnas lite varstans. Uret (dock rÀtt dyr), Creationwatches, Amazon, Ebay. RÀkna med tull och moms dÄ baraNÄgon som har koll pÄ om det gÄr att fÄ tag pÄ den SNK807?
Tack!Verkar finnas lite varstans. Uret (dock rÀtt dyr), Creationwatches, Amazon, Ebay. RÀkna med tull och moms dÄ bara![]()
Bra val enligt migEfter att ha letat ett tag sÄ kÀnns beater-kombon klar!
![]()