Tycker âTurtlarnaâ skulle ha det frĂ„n startTack, kan kĂ€nna att den skulle bli lite bĂ€ttre med en "beads of rice" lĂ€nk. Din combo Ă€r oklanderlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tycker âTurtlarnaâ skulle ha det frĂ„n startTack, kan kĂ€nna att den skulle bli lite bĂ€ttre med en "beads of rice" lĂ€nk. Din combo Ă€r oklanderlig![]()
Backa en sida sÄ har jag svarat pÄ precis det. Inget syns efterÄt, mer Àn att den blev just sjukt mycket snyggare!https://klocksnack.se/threads/sbdy049-king-turtle.132844/
@Buddhaliscious ... Hur fick du bort cyklopet? Slog av det? VÀrmde? Blev det nÄgra mÀrken efter? Blev ju sjukt mycket snyggare utan.
Hoppas han gillar den - riktigt snygg combo. HÀr Àr en bild pÄ min gamla hos sin nya Àgare:Har stött och blött efter en student klocka till grabben, allt frÄn Sumo Hulk, Alpinist och Turtle.
Kom dock pÄ att jag gick frÄn mina egna preferenser
Landade pÄ en Samurai Save the ocean LE med ett Miltat Brusched Hexed lÀnk till. Kommer bli mycket snyggt pÄ sonens tatuerade muskulösa arm.
Den svarta Àr med som exempel bild.. blir kul se reaktionen
Det Àr inte nÄgon som har en blÄ med annan lÀnk pÄ? Svara gÀrna med bilder.![]()
![]()
![]()
![]()
Har den senareHar stött och blött efter en student klocka till grabben, allt frÄn Sumo Hulk, Alpinist och Turtle.
Kom dock pÄ att jag gick frÄn mina egna preferenser
Landade pÄ en Samurai Save the ocean LE med ett Miltat Brusched Hexed lÀnk till. Kommer bli mycket snyggt pÄ sonens tatuerade muskulösa arm.
Den svarta Àr med som exempel bild.. blir kul se reaktionen
Det Àr inte nÄgon som har en blÄ med annan lÀnk pÄ? Svara gÀrna med bilder.![]()
![]()
![]()
![]()
Snygg med den lĂ€nkenKan bara hĂ„lla med. Bra val av âcyklopklockaâ..
![]()
![]()
Ingen dĂ„lig kvartett du har dĂ€r, riktigt bra!Ăr som ni ser ingen fotografMen hĂ€r Ă€r en bild pĂ„ lite Vintage Seiko.
![]()
6105-8119 '74 / 6309-7040 '81 / 7549-7010 '81 / 7549-7009 '83
Tack!Ingen dÄlig kvartett du har dÀr, riktigt bra!Tunan ser grym ut pÄ det gummit!
Finns bara en, det vet duTack!Vilken av dom?
![]()
Hahaha!Finns bara en, det vet du![]()
Testat tidigare men ej pÄ tuna, ett tactical green 284 Àr bestÀlltHahaha!
Ja det blev riktigt bra. Vet inte om du testat Bonetto 284 annars gör det. Superbt och lÀttillgÀngligt via Royal Straps och doftar ljuvligt![]()
Nice!Testat tidigare men ej pÄ tuna, ett tactical green 284 Àr bestÀllt![]()
LÄter vÀl rimligt eftersom hans Àr svart och din Àr blÄ..Satt och jÀmförde lite med min svÄgers skx007 igÄr och sÄg att tavlan pÄ den var bra mycket mörkare Àn min skx009. Ska det vara sÄ?![]()
![]()
Okej, sÄ tavlan pÄ skx009 ska vara blÄ alltsÄ? Visste inte det tycker den ser svart utLÄter vÀl rimligt eftersom hans Àr svart och din Àr blÄ..
Kan hÄlla med om att det Àr lÄngt ifrÄn en klar blÄfÀrg pÄ 009an, men den Àr mer blÄ Àn svart ÄtminstoneOkej, sÄ tavlan pÄ skx009 ska vara blÄ alltsÄ? Visste inte det tycker den ser svart ut![]()