.. Och en dagens fÄngst bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hej!Hej!
Jag söker efter en begagnad Seiko skx007 pÄ original jubilee lÀnk / oyster lÀnk
Tack pÄ förhand!
Försöker hitta ett bra lite tjockare Nato faktiskt. Kanske i blÄtt till SPB149an.Ruggigt bra pÄ nato
Kan nog bli riktigt snyggt med ett mörkblÄtt nato pÄ den! Ett klassiskt grÄtt eller svart Àr ju inte heller fel! Skulle ocksÄ kunna vara en snygg kontrast med ett beige/khaki till den blÄ tavlanFörsöker hitta ett bra lite tjockare Nato faktiskt. Kanske i blÄtt till SPB149an.
Hört att dessa ska vara bra!Försöker hitta ett bra lite tjockare Nato faktiskt. Kanske i blÄtt till SPB149an.
Sj bestÀllde jag 3st...Försöker hitta ett bra lite tjockare Nato faktiskt. Kanske i blÄtt till SPB149an.
Bet om ursÀkt ifall du redan sagt det, men hur reagerade hon pÄ gÄvan? Hade du din sedan tidigare eller fick ni dem samtidigt nu sÄ att sÀga?-Seiko frukost
Bet om ursÀkt ifall du redan sagt det, men hur reagerade hon pÄ gÄvan? Hade du din sedan tidigare eller fick ni dem samtidigt nu sÄ att sÀga?
Ja det kan ju vara nÄt. 1.4mm Àr vÀl lite tjockare. Kolla Royal Straps och deras verka ligga pÄ 1.2mm...Hört att dessa ska vara bra!
https://www.utewatchco.com
(Före detta toxic nato)
Men inte hunnit testa sjÀlv
Vilka köpte du?Sj bestÀllde jag 3st...
Dessa bara köpt samma förut men annan fÀrg.. RÀtt bra kvalite faktiskt..Vilka köpte du?
Dessa bara köpt samma förut men annan fÀrg.. RÀtt bra kvalite faktiskt..
HÄller med! Natobanden Àr schyssta för priset! LÀderbanden pÄ CSN har jag dock upplevt som ganska ojÀmna i kvalitét - vissa bra och andra inteDessa bara köpt samma förut men annan fÀrg.. RÀtt bra kvalite faktiskt..
Nej dom Àr inte "singular" om det Àr det du undrar, utan vanliga natos..KÀcka de dÀr, sÄ slipper man den lÄnga flÀrpen. Vad heter modellen? à ker klockan fram och tillbaka dÄ den inte tycks vara fixerad med ett extra band som bygger pÄ höjden?
Köpt lÀderband engÄng.. Aldrig mer ren skit... Men naton Àr rÀtt schyssta faktiskt..HÄller med! Natobanden Àr schyssta för priset! LÀderbanden pÄ CSN har jag dock upplevt som ganska ojÀmna i kvalitét - vissa bra och andra inte
Ser nice ut. Men meckigt att bestÀlla frÄn USA...Hört att dessa ska vara bra!
https://www.utewatchco.com
(Före detta toxic nato)
Men inte hunnit testa sjÀlv
Bland annat @yonsson har vÀl gjort detta?Har nÄgon hittat ett pÄlitlig och sÀkert sÀtt att ta bort cyklopen pÄ, sÀg King Turtle?
Eld?
Behövs stormtÀndare och vass kniv. Eller sÄ köper man en dÀr det redan Àr gjort.Bland annat @yonsson har vÀl gjort detta?
Jag tror att vÀrma pÄ med nÄgon form av liten blÄslampa/gasbrÀnnare borde funka.
Det osar flippardags...Behövs stormtÀndare och vass kniv. Eller sÄ köper man en dÀr det redan Àr gjort.
Grattis till den pjÀsen. En riktig KS-klocka!
Det borde vara dags att bumpa den gamla KS-trÄdenGrattis till den pjÀsen. En riktig KS-klocka!