-Stark comeback i trÄden
âąSRPE17J1 (41mm)
âąSRP837J1 (34mm)
âąSPB143J1
âąSPB117J1
âąSRP777
![]()
![]()
Ingen dÄlig comeback det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
-Stark comeback i trÄden
âąSRPE17J1 (41mm)
âąSRP837J1 (34mm)
âąSPB143J1
âąSPB117J1
âąSRP777
![]()
![]()
Det passar rakt av, ja.Ăr MM300-spĂ€nnet bolt on?
Holyshooot! Maxbonus denna löning?-Stark comeback i trÄden
âąSRPE17J1 (41mm)
âąSRP837J1 (34mm)
âąSPB143J1
âąSPB117J1
âąSRP777
![]()
![]()
Trevligt. Gillar du svarta och grÄ urtavlor?-Stark comeback i trÄden
âąSRPE17J1 (41mm)
âąSRP837J1 (34mm)
âąSPB143J1
âąSPB117J1
âąSRP777
![]()
![]()
Trevligt. Gillar du svarta och grÄ urtavlor?
Ăr baby cocktail till en dam, eller anvĂ€nder du bĂ„da?
Det Àr endast denna som Àr en Captain Willard. Efterföljare Àr replikers, inte sant?FÄr vÀl störa ordningen med originalet![]()
![]()
Nu stÀller du mig mot vÀggenDet Àr endast denna som Àr en Captain Willard. Efterföljare Àr replikers, inte sant?![]()
![]()
![]()
JÀkla nice mÄste jag sÀga. Sitter kanon med mm300-spÀnne. StorleksmÀssigt Àr den vÀl lite liten för min handled egentligen men skönt att ha en smidig Seiko-dykare för en gÄngs skull.
SPB143En frÄga vilken modell Àr det?? sökt pÄ Seikos hemsida men finns inte dÀr bland Prospex bara en som har gul sekundvisare och heter SPB149J...
Tack sÄ mycket... grym klocka!
ZD tropic Ă€r jag oxĂ„ inne pĂ„. Eller waffle...-Jag var och hĂ€mtade min idag. Jag hann inte justera lĂ€nken men ett tropic frĂ„n ZD passade bra. Jag stĂ€mmer in i kören och sĂ€ger att jag Ă€r mycket nöjd med klockan. Storleken Ă€r perfekt för en vardagsklocka men Ă€ndĂ„ robust som dykare ska vara. Ăntligen kan man ha en klocka med pondus utan att behöva spendera en förmögenhet.
![]()
![]()
![]()
ZD tropic Àr jag oxÄ inne pÄ. Eller waffle...![]()
PMMin ZD tropic Àr till salu annarsJag kör med lÀnken nu och har Àven bestÀllt ett original gummi
![]()
Den Àr riktigt trevlig den dÀr! Gratulerar till Ànnu en i samlingenJag har kÀnt att den hÀr har fattats mig sÄ dÄ fick det bli ett köp!
![]()
Tackar! Jag sa till handlaren att det inte blir fler turtles nu. Det fÄr rÀcka med fem stycken. Han skrattade och sa att man brukar sÀga sÄ, ha ha!Den Àr riktigt trevlig den dÀr! Gratulerar till Ànnu en i samlingen![]()
Vill med relativt stor sÀkerhet minnas att dessa turtlar tagits ur produktion till förmÄn för de nya modellerna med keramiskt vridringsinlÀgg och safirglas.ApropÄ den hÀr srp777:an som jag köpte idag. Min urmakare kunde inte hitta den pÄ opturas sidor. Jag har för mig att det tidigare spekulerats om att den ska lÀggas ned och jag undrar om inte detta Àr ett tecken pÄ att sÄ Àr fallet? Vad tror ni? Mitt exemplar Àr tillverkat i juli 2018 för övrigt.
![]()