Tror pÄ dig det hÀr kirrar du![]()
![Cigar :cigar: :cigar:](/styles/baisik/xenforo/smilies/cigar.png)
Tror det blir riktigt bra utan cyklop. Lite mer "clean"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror pÄ dig det hÀr kirrar du![]()
Varför? LÄt den bara vara...Haha! Jag avbröt projektet nÀr jag mÀrkte att det började göra ont att hÄlla i klockan
Ska försöka med nÄgot som skjuter ut en smalare lÄga sÄ att man kan koncentrera vÀrmen pÄ just cyklopen.
Ska vara relativt enkelt att fixa om man har rÀtt verktyg sÄ varför inte liksom. Jag gillar inte cyklopen men funkar det inte med butanbrÀnnare imorgon sÄ skiter jag i det.Varför? LÄt den bara vara...![]()
Ăr helt med dig! Förstör helhetsintrycket en hel del speciellt dĂ„ seiko har stora datum sĂ„ finns ingen anledning till förstoringenSka vara relativt enkelt att fixa om man har rĂ€tt verktyg sĂ„ varför inte liksom. Jag gillar inte cyklopen men funkar det inte med butanbrĂ€nnare imorgon sĂ„ skiter jag i det.
Precis, helgrym klocka förövrigt.Ă
Ăr helt med dig! Förstör helhetsintrycket en hel del speciellt dĂ„ seiko har stora datum sĂ„ finns ingen anledning till förstoringen
Dessa finns hos AD nu eller vart fÄr man tag i?Det fick bli en liten 5:a![]()
![]()
BestÀllde frÄn Klockmagasinet.Dessa finns hos AD nu eller vart fÄr man tag i?
Ă terkom med resultat! Ăr sugen pĂ„ att köpa en och göra samma operation
Tror det blir riktigt bra utan cyklop. Lite mer "clean"
Köpt en pÄ Kjell & Company, pÄ vÀg hem för Ä testa nuHur gÄr det med cyclopen @TobiasD ? Hittat stormtÀndare?![]()
Köpt en pÄ Kjell & Company, pÄ vÀg hem för Ä testa nu![]()
Köpt en pÄ Kjell & Company, pÄ vÀg hem för Ä testa nu![]()
Ok, tackar! De ser sjyssta ut, nÄgot de kunde gjort bÀttre?BestÀllde frÄn Klockmagasinet.
LĂ€nken Ă€r sĂ„dĂ€r men det hade jag förvĂ€ntat mig. Ăr vĂ€ldigt nöjd annarsOk, tackar! De ser sjyssta ut, nĂ„got de kunde gjort bĂ€ttre?
Nja, jag tycker inte att det flyger. Det blir dels för mÄnga fÀrger och dels sÄ associerar gröna natos till militÀrt vilket krockar med den lite tjusigare designen pÄ klockan. Jag vill ocksÄ att bandets hÄrdvara ska matcha boetten.Skulle vilja ha ett uppriktigt svar.. Ser det bra ut med detta nato pÄ Spb149? Tycker det ser bÄda snyggt och lite skumt ut.. Hmm? Tycker blÄtt nato blir för blÄtt och grÄtt och svart ser trÄkigt ut.. Har ni andra förslag? Dvs naton /canvas nato?
![]()
![]()