• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Tycker grönt nato lirar skönt pÄ baby turtle:cool:
9CEDCEDD-CFAD-4565-83E2-3735127D36A8.jpeg

Hm, brÀnnaren ska skapa en egen gnista för att antÀnda gasen men det funkar inte. Jag ser gnistan men gasen antÀnds inte. Men med lite hjÀlp frÄn en annan tÀndare sÄ gÄr den igÄng, konstigt.
Aja, efter 15-25s av koncentrerad vÀrme pÄ just cyklopen sÄ Àr hela klockan supervarm och cyklopen vill inte nÄgonstans....

Jag ger inte upp dock.
PÄ nÄgot sÀtt ska jag fÄ av cyklopen...

Senast Àndrad:
Skulle vilja ha ett uppriktigt svar.. Ser det bra ut med detta nato pÄ Spb149? Tycker det ser bÄda snyggt och lite skumt ut.. Hmm? Tycker blÄtt nato blir för blÄtt och grÄtt och svart ser trÄkigt ut.. Har ni andra förslag? Dvs naton /canvas nato?
PicsArt_08-08-08.07.03.jpg
PicsArt_08-08-08.07.09.jpg

Skulle vilja ha ett uppriktigt svar.. Ser det bra ut med detta nato pÄ Spb149? Tycker det ser bÄda snyggt och lite skumt ut.. Hmm? Tycker blÄtt nato blir för blÄtt och grÄtt och svart ser trÄkigt ut.. Har ni andra förslag? Dvs naton /canvas nato?
PicsArt_08-08-08.07.03.jpg
PicsArt_08-08-08.07.09.jpg
Nja, jag tycker inte att det flyger. Det blir dels för mÄnga fÀrger och dels sÄ associerar gröna natos till militÀrt vilket krockar med den lite tjusigare designen pÄ klockan. Jag vill ocksÄ att bandets hÄrdvara ska matcha boetten.
BlÄ, grÄ, svart och nÄgon variant av beige tror jag blir bÀst pÄ den, fast jag tycker ju att den klÀr allra bÀst pÄ lÀnken.

Tillbaka
Topp