• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Äntligen hittade jag ett snyggt nato, ivĂ€ntan pĂ„ min grĂ„/grönaktiga canvas nato.. Vad tror ni? För blĂ„tt? :D
PicsArt_08-09-01.33.46.jpg
PicsArt_08-09-01.34.12.jpg
PicsArt_08-09-01.34.37.jpg
PicsArt_08-09-01.35.13.jpg

NÄgon som har testat cheapestnatostraps "Single Elastic straps"? Bra kvalite? Köpte den hÀr.. Menar 60kr..:D
Screenshot_20200809_183100.jpg

Riktigt nöjd med klockan. GÄr ganska bra ocksÄ. Runt +5-6spd just nu.
Bara den förbannade cyklopen som mÄste bort.
image.jpg
Hm, mÀrkligt det dÀr med cyklopen. Visst lÀste du nÀr @yonsson
och @Buddhaliscious skrev jag om hur de gjort? Som jag minns det skulle det rÀcka att vÀrma limmet med en stormtÀndare och sen knacka bort cyklopen med nÄgot. Vet inte exakt vad, nÄgon plastbit och hammare kanske? Vet inte hur lös den blir.

och @Buddhaliscious skrev jag om hur de gjort? Som jag minns det skulle det rÀcka att vÀrma limmet med en stormtÀndare och sen knacka bort cyklopen med nÄgot. Vet inte exakt vad, nÄgon plastbit och hammare kanske? Vet inte hur lös den blir.
Bra dÄ vet man att den sitter fast iallafall. Jag var rÀdd att den skulle lossna.. :D

Kanske inte rekommenderas, men jag fick inte loss bubblan pÄ en Squale med vÀrme. SÄ jag tog en skruvmejsel (ny, med bra kanter) och en hammare och slog bort bubblan.
Inte en repa pÄ safirglaset trots rÀtt grov misshandel.

Ja jag lÀste om det. Jag har försökt tvÄ gÄnger utan nÄgon vidare framgÄng. Med kniv.

Senast Àndrad:
SÄ dÀr ja! Nu Àr cyklopen av. Jag filmade förloppet för att... ja men failar man helt och hÄllet och nÄgot gÄr sönder sÄ har man det pÄ film iallafall ;)
Nej men det gick bra till slut. Tog 10 minuter av försökande. Olika tjocka knivar osv. Ska lÀgga upp filmen snart sÄ ser ni ;)
Inget Àr kosmetiskt skadat men jag undrar hur urverket mÄr. Klockan Àr skitvarm, för tredje gÄngen nu. Vi fÄr se hur verket gÄr helt enkelt!

SÄ dÀr ja! Nu Àr cyklopen av. Jag filmade förloppet för att... ja men failar man helt och hÄllet och nÄgot gÄr sönder sÄ har man det pÄ film iallafall ;)
Nej men det gick bra till slut. Tog 10 minuter av försökande. Olika tjocka knivar osv. Ska lÀgga upp filmen snart sÄ ser ni ;)
Inget Àr kosmetiskt skadat men jag undrar hur urverket mÄr. Klockan Àr skitvarm, för tredje gÄngen nu. Vi fÄr se hur verket gÄr helt enkelt!
Grattis!

Har precis bestÀllt en grön King Turtle. FÄr se om bubblan ska ryka eller inte

Seiko King Turtle vs TobiasD
VEM VINNER MATCHEN?
SE INSPELNINGEN OM DU MISSADE MATCHEN LIVE! ;) :rolleyes:
HÀr ser ni hur jÀvla mycket jag fick kÀmpa för att fÄ loss skiten. TÀnk ocksÄ pÄ att jag försökt pÄ samma sak tvÄ gÄnger tidigare utan framgÄng.

Tillbaka
Topp