Efter att ha sett den dÀr handleden ett antal gÄnger vill jag med sÀkerhet pÄstÄ att du Àr en KS absolut farligaste medlemmar
Haha, sjÀlv sÄ har jag fÄtt intrycket att @KlockTotte Àr en riktigt schysst snubbe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Efter att ha sett den dÀr handleden ett antal gÄnger vill jag med sÀkerhet pÄstÄ att du Àr en KS absolut farligaste medlemmar
Haha, sjÀlv sÄ har jag fÄtt intrycket att @KlockTotte Àr en riktigt schysst snubbe
TackGrattis
Haha!Haha, sjÀlv sÄ har jag fÄtt intrycket att @KlockTotte Àr en riktigt schysst snubbe
Haha!
Han bara driver Mm tror de flesta vid detta laget förstÄtt att man inte Àr sÀrskilt farlig att handskas med Trevlig kvÀll alla
Tur du har stabilt tÀltLigger i tÀltet och surfar pÄ KS, regnet smattrar och vinden river i tÀltduken.
Det Àr nÄgot med att ligga i tÀlt nÀr det Àr skitvÀder som Àr otroligt mysigt. SÄlÀnge man Àr torr!Ligger i tÀltet och surfar pÄ KS, regnet smattrar och vinden river i tÀltduken.
Samma hÀr..Försöker fotografera.GÄr vÀl sÄdÀr..
MÄste nog köpa mig en makrolins nÀr jag har vÀgarna förbi. Ser kul utSamma hÀr..
Sjukt kul..MÄste nog köpa mig en makrolins nÀr jag har vÀgarna förbi. Ser kul ut
Avbryter bildspammet frĂ„n @Vincentb (snygg klocka, men jag tror alla sett den nu, frĂ„n alla vinklar, med alla band) med nĂ„got mer intressant, en podcast om historien bakom Seikoâs tvĂ„ fabriker:
https://www.atlassian.com/blog/podcast/seiko-duelling-factories
Samma klocka , jag vet (strunt samma) men vad diggar ni bilden? Kul o redigera..
Ok tack för din Ă„sikt...men bara och scrolla vidare ifall du inte gillar...Det Ă€r ju kanon att du gillar att ta bilder, experimentera och dela hĂ€r. Ăr mest mĂ€ngden jag reagerar pĂ„. Typ som att ta hela tĂ„rtan sjĂ€lv pĂ„ ett kalas, man mĂ„ste lĂ„ta andra vara med lite ocksĂ„...
Sen nÀr det kommer till foto Àr ju det svÄra att vÀlja ut de allra bÀsta, kanske bara en, och kassera resten. Jag tycker mÄnga av dina bilder ser ut att vara oskarpa, antingen pga rörelse eller vÀldigt kort fokuslÀngd. Den hÀr sista blir jag lÀtt illamÄende av.
Ett tips Àr stativ, eller ta stöd mot nÄgot med kameran och att fota pÄ förmiddag/eftermiddag, inte i direkt solljus. Inomhus nÀra ett fönster Àr bra. Se till att du eller andra föremÄl, och inte heller kameran reflekteras i glas eller polerade ytor i boetten.
Men igen, snygg klocka och kul att du Àr nöjd!
Bara be dem om rabatt sÄ fÄr du troligtvis det.NÄn hÀr som sitter inne med en frÀsch rabatt kod hos klockmagasinet?
Jag mailade och frÄgade för nÄgra dagar sen..dom har inte ens hört av sig..Bara be dem om rabatt sÄ fÄr du troligtvis det.
Jag brukar frÄga i chatten, och fÄtt rabatt varje gÄng, förutom pÄ ett militat band.Jag mailade och frÄgade för nÄgra dagar sen..dom har inte ens hört av sig..
dom brukar vÀl inte svara pÄ helgerna?Bara be dem om rabatt sÄ fÄr du troligtvis det.
Haha man har vart dÀr sjÀlvdom brukar vÀl inte svara pÄ helgerna?
stod i chatten att ingen var tillgÀnglig
och det Àr NUUU jag Àr svag och har kortet redo för spontanköööp haha
betalar ju inte fullpris för de jag vill ha sÄ dÄ fÄr jag vÀnta! hahaHaha man har vart dÀr sjÀlv
Har det blivit nÄ köp eller avvaktar du?