Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig fredag pÄ er
Àr det nÄgon som har en Arnie de vill bli av med sÄ Àr jag intresserad
Har haft men sÄlt. Den Àr jÀkligt prisvÀrd tycker jag sÄ hoppas du hittar enTrevlig fredag pÄ er
Àr det nÄgon som har en Arnie de vill bli av med sÄ Àr jag intresserad
Seiko i ett nötskalBra centrering av lumepip
SÄ Àr min Oris Aquis med, fast PTH.Bra centrering av lumepip
Finns fler med det bekymret...Seiko i ett nötskal
Lite sÄ nÀr man köper Seiko Àven andra mÀrken sÄ letar man felSÄ Àr min Oris Aquis med, fast PTH.
Finns fler med det bekymret...
Ja, fel finns hos de flesta. Naturligtvis oftare pÄ billigare klockor Àn dyrare, men Àven Rolexklockor har imperfektioner.Lite sÄ nÀr man köper Seiko Àven andra mÀrken sÄ letar man fel
Antonio Liverano, en av vÀrldens bÀsta skrÀddare baserad i Florens, med sin 6306. VÀlkÀnd för sin exentriska stil, vÀljer han att köra vintage Seiko med natoband pÄ högerarmen istÀllet för en förutsÀgbar dressare. Coolare blir det inte.
Mycket fina foton!Antonio Liverano, en av vÀrldens bÀsta skrÀddare baserad i Florens, med sin 6306. VÀlkÀnd för sin exentriska stil, vÀljer han att köra vintage Seiko med natoband pÄ högerarmen istÀllet för en förutsÀgbar dressare. Coolare blir det inte.
Det har du rÀtt iJa, fel finns hos de flesta. Naturligtvis oftare pÄ billigare klockor Àn dyrare, men Àven Rolexklockor har imperfektioner.
Man fÄr vÀl se charmen i det hangjorda, typ som handblÄsta kristallglas
Efter 3 veckor i tullen sÄ var det dags.. Seiko Spirit Sbtr021
Mycket fina foton!
Godmorgon frÄn en annan nybliven 62MAS kompisGod morgon
Jag gillar telen i bakgrunden ocksÄ! See through blond?Godmorgon frÄn en annan nybliven 62MAS kompis
Har en Arnie men vill inte bli av med den Hittills den Ànda klockan som jag har köpt hÀr pÄ KS som inte har velat sÀlja :O
Har haft men sÄlt. Den Àr jÀkligt prisvÀrd tycker jag sÄ hoppas du hittar en
Tack. StÀmmer braJag gillar telen i bakgrunden ocksÄ! See through blond?
Mvh,
Daniel
Den beiga var lÀcker"ny-ny slÀppet" "2020" av arnien Àr ju med riktigt frÀck
"ny-ny slÀppet" "2020" av arnien Àr ju med riktigt frÀck
Visst Àr den bra? Passar grymt med olika band..Godmorgon frÄn en annan nybliven 62MAS kompis
Har haft den i mindre Àn ett dygn men Àn sÄ lÀnge kÀnns den bra!Visst Àr den bra? Passar grymt med olika band..