Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
har du kollat din skrÀpkorg?Jag mailade och frÄgade för nÄgra dagar sen..dom har inte ens hört av sig..
Sitter perfekt pĂ„ mina smala handleder. Har dock en undran direkt till övriga Sarb-Ă€gare. Hörs ett klingande ljud, nĂ€stan som att en liten liten metallkula Ă€r lös i den nĂ€r man vĂ€nder den fram och tillbaka. Antar att det Ă€r rotorn som lĂ„ter men tycker att den lĂ„ter betydligt högre Ă€n pĂ„ min Kamasu. Ăr detta ett vanligt fenomen eller bör jag vara orolig?
Skönt och höra. Var rÀdd att jag skulle behöva strula med att returnera den!Min lÄter exakt likadant.
Heter vÀl SPB153hur mÄnga willard remakes finns dÀr pÄ forumet egentligen?
sett rÀtt fÄ bilder pÄ dom speciellt den svarta!
den gröna heter 153 loch den svarta 151Heter vÀl SPB153
en del seiko ad's kallar ju faktiskt dessa för willard remakes....Helt rÀtt och inget annat
Man kan ju kalla saker vad man vill. Vad du skrev i övrigt Àr ju allmÀnt kÀnt hÀr i forumet. Sist jag kollade sÀljer Uncle seiko en fin 6105.en del seiko ad's kallar ju faktiskt dessa för willard remakes....
men vi kanske ska följa den japanska strömmen och kalla den vad den egentligen Àr , uemura remake
naomi uemura Àr iallafall en riktig person som anvÀnde sin 6105 och inte nÄn sketen amerikan som bara poserade i skogen framför kameran
önskar att man kunde hitta 6105 i bra skick som gÄr att göra tÀta lite lÀttare till vettiga priser
Schysst! Hirsch Accent?Ăntligen hittat ett band till will som jag gillar.
kÀnns den inte klumpig pÄ lÀnk?Seikon klarade första arbetsdagen med bravur. Lite borrning, skruvning och rondellkörning, inga problem
dom Àr fan snygga pÄ lÀnk!kÀnns den inte klumpig pÄ lÀnk?
Yepp..kÀnns lÀttare..men funderat pÄ lÀnk..dom Àr fan snygga pÄ lÀnk!
kör du bara din pÄ band?
Nej det skulle jag inte vilja pÄstÄ. En av Seikos bÀttre och behagligare lÀnkar.kÀnns den inte klumpig pÄ lÀnk?
LÀnken verkar ligga pÄ 290$ vilket kÀnns lite i överkant, Àven om den Àr bra.Yepp..kÀnns lÀttare..men funderat pÄ lÀnk..
Ja precis. Provade waffle och chocolatebar, men inget föll mig i smaken. Men detta var perfa. VÀntar pÄ originalbandet bara sÄ fÄr se hur det Àr.Schysst! Hirsch Accent?
Fina bilderMycket bilder nu..men leker med macro linsen till mobilen..AnvÀnder macro linsen plus zoomar in. Blir riktigt detaljerat..
Tack. .Fina bilder
Den Àr sÄ nice, nÀsta pÄ inköpslistanFörsöker fotografera.GÄr vÀl sÄdÀr..
Den Àr bra.Den Àr sÄ nice, nÀsta pÄ inköpslistan
Den Àr bra.
Grattis till 50 inlÀgg..
Jag har zuludiver frÄn royalstraps. Helt ok tycker jag!nÄn som har koll pÄ nÄt bra tropic gummi som Àr vÀlgjort och som inte Àr i silikon?