Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nope jag Àr tvÀrtom..natofan..Har haft den i mindre Àn ett dygn men Àn sÄ lÀnge kÀnns den bra!
Ja den verkar kÀka allt man kastar pÄ den, har aldrig varit ett jÀttefan av nato men pÄ denna ser det ut att göra sig bra
Testat sailcloth? eller annat tvÄdelat ?
Tack. StÀmmer bra
Fan vad snyggt!Och hÀr kommer en bild pÄ min och min gamla tele
Var köper man sÄnt?Köpte en macro lins till mobilen..Vart riktigt bra..
SlÀngde pÄ ett Nato och jÀklar vad bra det blev?!Nope jag Àr tvÀrtom..natofan..
Den gör sig jÀkligt bra pÄ nato.SlÀngde pÄ ett Nato och jÀklar vad bra det blev?!
Verkligen.Den gör sig jÀkligt bra pÄ nato.
Den ser riktigt snygg ut! Tacka Google Lens som hittade referensnumret snabbt (SBTR013)
Vad har den för L2L?
Claes ohlson, 99kr..Var köper man sÄnt?
Sa ju..SlÀngde pÄ ett Nato och jÀklar vad bra det blev?!
Yepp lÀtt vÀrt 100kr...fick till ett par coola bilder precis nu..Ja, det Àr kul som fan!
Fick tag pÄ en SNJ025, nu kan man ju knappt bÀrga sig
Den Àr 40mm i diameter och 47 lug till lug
Sbtr013 Àr med silver bezel och 021 med svart
Precis vad jag tÀnkte nÀr jag sÄg den.SDGM003
Finns en pÄ k&s men den lÀnken ser ut att vara sönderborstad med svinto typ.
Ăr det fullstĂ€ndiga namnet âSpirit of Rolex Daytonaâ? FörlĂ„t, skojade bara. Riktigt snygg kronograf. Grattis!Efter 3 veckor i tullen sĂ„ var det dags.. Seiko Spirit Sbtr021
Snygga bilder som vanligt, kompis! Bra jobbat med makrolinsen. Hur framtrÀdande Àr egentligen chokladkakstavlan i verkligheten? Och datumbubblan, funkar?Lite nÀrbilder pÄ King Samurai!!
His and hers? Tycker Chun-Li var riktigt lyckad. Ăr det Ken som Ă€r den vita? Hur brukar man vridringen? Ăr den vridbar?Street fighter pĂ„ armen och pĂ„ skĂ€rmen.
Japp, klockan var ett bra sĂ€tt att introducera min fru för Street Fighter. Den vita Ă€r Ryu. Vridringen funkar som pĂ„ alla andra Seiko 5. PĂ„ den vita som har minutmarkeringar Ă€r den anvĂ€ndbar för att ta tid (Ă„tminstone de första 20 minuterna). PĂ„ den blĂ„ kanske man kan anvĂ€nda den som GMT-funktion?His and hers? Tycker Chun-Li var riktigt lyckad. Ăr det Ken som Ă€r den vita? Hur brukar man vridringen? Ăr den vridbar?
Sorry, jag sÄg först inte markeringarna! Men dÄ Àr nog alla vridbara. DÄ frÄgar jag mig hur det Àr med Zangief och Blanka?Japp, klockan var ett bra sÀtt att introducera min fru för Street Fighter. Den vita Àr Ken. Vridringen funkar som pÄ alla andra Seiko 5. PÄ den vita som har minutmarkeringar Àr den anvÀndbar för att ta tid (Ätminstone de första 20 minuterna). PÄ den blÄ kanske man kan anvÀnda den som GMT-funktion?
Ja, deras vridringar ser inte speciellt anvÀndbara ut. Jag skrev fel förut. Den vita Àr Ryu. Den röda Àr Ken, och den nÀst snyggaste i mina ögon.Sorry, jag sÄg först inte markeringarna! Men dÄ Àr nog alla vridbara. DÄ frÄgar jag mig hur det Àr med Zangief och Blanka?
TackPrecis vad jag tÀnkte nÀr jag sÄg den.
Ăr det fullstĂ€ndiga namnet âSpirit of Rolex Daytonaâ? FörlĂ„t, skojade bara. Riktigt snygg kronograf. Grattis!
Snygga bilder som vanligt, kompis! Bra jobbat med makrolinsen. Hur framtrÀdande Àr egentligen chokladkakstavlan i verkligheten? Och datumbubblan, funkar?
His and hers? Tycker Chun-Li var riktigt lyckad. Ăr det Ken som Ă€r den vita? Hur brukar man vridringen? Ăr den vridbar?
Efter att ha sett den dÀr handleden ett antal gÄnger vill jag med sÀkerhet pÄstÄ att du Àr en KS absolut farligaste medlemmar6309-7040