Nej. Det verkar inte direkt va nÄgon rusning efter den, sÄ den fÄr gÄ tillbaka pÄ öppet köp pÄ mÄndagska du inte kontra nu nÀr @Klockaren har sÀnkt sitt pris???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej. Det verkar inte direkt va nÄgon rusning efter den, sÄ den fÄr gÄ tillbaka pÄ öppet köp pÄ mÄndagska du inte kontra nu nÀr @Klockaren har sÀnkt sitt pris???
Ăr du sugen pĂ„ att köpa en?ska du inte kontra nu nĂ€r @Klockaren har sĂ€nkt sitt pris???
Det hade han vĂ€l redan gjort om jag förstod saken rĂ€tt? Det kanske avhandlades i Seiko 2020 trĂ„den och inte hĂ€r dock.Ăr du sugen pĂ„ att köpa en?
fick hem min igĂ„r!!!Ăr du sugen pĂ„ att köpa en?
behÄll din seiko nu sÄ har du tvÄ av dom bÀsta seiko slÀppen pÄ lÀngeDet hade han vÀl redan gjort om jag förstod saken rÀtt? Det kanske avhandlades i Seiko 2020 trÄden och inte hÀr dock.
Jo sÄ Àr det ju, tÀnkte om nÄgon va sugen pÄ en ny till bra peng!fick hem min igÄr!!!
dock Àr jag besviken pÄ lÀnken och invÀntar gummi ifrÄn uncle seiko!
ska sluta jÀvlas med @Maxer nu men det Àr synd att slopa bort den och förlora massa pengar sÄ de e ebra att du skickar tillbaks den
Blir sugen pÄ en tredje alpinist varje gÄng jag ser en spb117. Grym bild, ser riktigt bra ut med svarta bandet.
HÄller med ovanstÄende, jÀkligt stilig!SPB117J1
Har en sarb017 och spb089, kanske blir för mycket med en till men tÀnker att de Àr ju en annan fÀrg och inga siffor pÄ 117.-Tack sÄ mycket! Har du redan tvÄ Alpinister menar du eller haft?
Har en sarb017 och spb089, kanske blir för mycket med en till men tÀnker att de Àr ju en annan fÀrg och inga siffor pÄ 117.
HÄller med ovanstÄende, jÀkligt stilig!
Ja och en trippel Àr ju bÀttre Àn duo-Mycket stark duo! LÀgger du till en SPB117 i samlingen dÄ bildar en oslagbar triple
Kul att se att den Àr kvar! Alpinisterna Àr ju underbara klockor!SPB117J1
A queen of watches!
Kul att se att den Àr kvar! Alpinisterna Àr ju underbara klockor!
Tjena alla monsterdiggare!
Jag har hÀr en av mina första automatiska klockor som jag köpt, en Seiko hittad pÄ blocket för 2500kr, en gÄng i tiden. Den har varit en trotjÀnare som har överlevt bÄde vattenskador och fall frÄn högre höjder, dock med service och byte av visare som pÄföljd...
Men trots att vi har varit med om mycket tillsammans sÄ vet jag vÀldigt lite om klockan, utöver det uppenbara sÄklart.
DÀrför Àr min frÄga nu; Àr det möjligen nÄgon som har lite koll pÄ denna typ av ur och skulle vilja dela med sig lite om vad detta kan vara? Mer specifikt alltsÄ.
PÄ bakboetten kan man lÀsa: 7S26-0040
Jag har förstÄtt att den Àven har ett SKX-nummer men jag vet inte vad detta Àr.
Jag har ocksÄ hört att dessa finns med Japanska urverk och utan, dÀr de japanska skulle vara finare. Kan man utröna Àven detta av bilderna? Att tillÀgga Àr ocksÄ att dagvisningen Àr varannan engelsk och varannan arabisk, Àr detta standard pÄ dessa eller kanske Àr det ovanligt?
Ser fram emot att fÄ lÀra mig mer om denna pÀrla!
Tack pÄ förhand och trevlig kvÀll!
Se dÀr! Tack för det, det kommer att underlÀtta efterforskningen!
Kolla pÄ instagram, söker du pÄ #SRP03K1 sÄ lÀr du fÄ massor av resultat.Efter mÄnga suckar och mycket letande bÄde bland bilder och videos, sÄ har jag problem att hitta en ordentligt bild/video pÄ Seiko SRPE03K1 dÀr man ser en hel arm och eller underarm med hand i bild.
Jag förstÄr charmen med att croppa en tagen bild för att fÄ ett snyggt slutresultat, men finns det nÄgon vÀnlig sjÀl med en bild dÀr man ser en "arm" med tillhörande hand som har en King Turtle runt sig? Möjligen en udda förfrÄgan.
VÀl mött!