Fastnade direkt och nÀstan glömt av hur bra Turtle sitter.-Den Àr mycket bra!! Min Àr till salu pga att jag har annat klockköp pÄ gÄng. Men det Àr inte omöjligt att jag Ängrar mig och behÄller den ÀndÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fastnade direkt och nÀstan glömt av hur bra Turtle sitter.-Den Àr mycket bra!! Min Àr till salu pga att jag har annat klockköp pÄ gÄng. Men det Àr inte omöjligt att jag Ängrar mig och behÄller den ÀndÄ.
-Den Àr mycket bra!! Min Àr till salu pga att jag har annat klockköp pÄ gÄng. Men det Àr inte omöjligt att jag Ängrar mig och behÄller den ÀndÄ.
Vill se den pÄ camo! Vilket band funderar du pÄ exakt?
Tror inte Tottes band Àr frÄn honom.-Jahaa ok. @Feskarn Àr det nÄgot som kommer komma eller har det bandet utgÄtt?
-Jahaa ok. @Feskarn Àr det nÄgot som kommer komma eller har det bandet utgÄtt?
Tror inte Tottes band Àr frÄn honom.
Riktigt skönt band.-Det gröna ser riktigt fint ut! BehÄller jag klockan sÄ köper jag ett direkt!
Snygg! Var har du köpt den, frÄn Japan?
SBTR027
Ja den Àr riktigt bra faktiskt! Yes, frÄn Japan via Chrono24Snygg! Var har du köpt den, frÄn Japan?
Trevlig helg pÄ er!
Bytte ut min spb151 mot en 143a. KÀnns faktiskt vÀldigt bra
Kul! Jag har testat bÄde Kingen och spb151, men trivs absolut bÀst med 143an.-Jag har flippat min SPB143 och vÀntar nu pÄ en SPB151 istÀllet
Jag hÀnger med Kungen tills kaptenen hittar hem till mig.
Trevlig helg pÄ dig ocksÄ!
Kul! Jag har testat bÄde Kingen och spb151, men trivs absolut bÀst med 143an.
Oavsett Àr de alla grymma slÀpp frÄn Seiko!
DetsammaHoppas ni fÄr en skön helg
VÀldogt mÄnga King Turtle pÄ K&S senaste tiden, har hypen lagt sig?
Ja, jag vet alltid lika kul nÀr det börjat trilla ut flera stycken samtidigtBrukar bli sÄ efter gruppköpen hÀr pÄ forumet Jag hÄller dock hÄrt i min gruppköpta Arnie
Helt klart!Föredrar lÀnk men den tar verkligen alla band jag provat.