Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SĂ„g snyggt ut. Ăr det Borealis eller nĂ„n annan variant?Tror jag hittat en perfekt kombo. Navy blĂ„ Isofrane
Isofrane, alltsĂ„ riktigt IsofraneSĂ„g snyggt ut. Ăr det Borealis eller nĂ„n annan variant?
ja, förstod det sen. Men dom kostar en slant va!Isofrane, alltsÄ riktigt Isofrane
Yes...om man köper nytt..ja, förstod det sen. Men dom kostar en slant va!
Ja, ser bra ut hursomhelst.Yes...om man köper nytt..
Snyggt! Vart bra pÄ det gummit!Nu sÄ!
Snyggt! Vart bra pÄ det gummit!
Vart det Uncle Seiko eller?-Ja det blev bra! Tack för tipset
Vart det Uncle Seiko eller?
Haha, ja just det, hade ett vagt minne av det.-Nej, ZD, vi skrev ju pÄ Insta
hur snabbt fick du ditt paket frÄn US?Har kört 143an pÄ Uncle Seikos tire tread nÄgra dagar. Gillar det skarpt.
Det tog 8 arbetsdagar frÄn att det skickades till det lÄg hos ombudet. Surt! Har det kommit till Sverige Àn?hur snabbt fick du ditt paket frÄn US?
mitt verkar ha kommit bort helt pÄ posten
sista jag kan se Àr en scanning i england 1 oktober...Det tog 8 arbetsdagar frÄn att det skickades till det lÄg hos ombudet. Surt! Har det kommit till Sverige Àn?
Du kan spÄra den pÄ Royal Mails hemsida. Men den har nog inte kommit till Sverige, den scannas alltid vid ankomstsista jag kan se Àr en scanning i england 1 oktober...
sen kan jag ej se mer och pÄ postnords sida kan jag inte se nÄgot mer Àn att det Àr ett importpaket
SÄ bra.Nu sÄ!
SĂ„ bra.
Ălskar den röda touchen pĂ„ sekundvisaren.
det Àr ju dÀr jag sett att den senast blivit scannad 1 oktober!Du kan spÄra den pÄ Royal Mails hemsida. Men den har nog inte kommit till Sverige, den scannas alltid vid ankomst
Ditt skickades tvÄ dagar efter mitt. Jag fick mitt i fredags, sÄ du borde ha ditt inom ett par dagar. Om du kör postnord-appen sÄ se du om det ankommit till Sverige. NÀr det vÀl gjort det brukar det ta 2 dagar till.det Àr ju dÀr jag sett att den senast blivit scannad 1 oktober!
sista jag kan se Àr en scanning i england 1 oktober...
sen kan jag ej se mer och pÄ postnords sida kan jag inte se nÄgot mer Àn att det Àr ett importpaket
-Ja den bryter mot den svartvita. Snygg detalj!
Fast i @Rulle s fall tror jag det Àr helt normalt, iaf Àn sÄ lÀnge.PostNords kundtjÀnst sa att importpaket har drabbats av förseningar pga ökade volymer. VÀntar sjÀlv pÄ ett paket frÄn Japan
Tack sorry för sent svar..(jobbade)..yes Isofrane Àr dyrt tror dom ligger runt 1300kr nya..men dom kommer typ aldrig gÄ av...helt Àrligt ,tycker jag Isofrane Àr det bÀsta gummit man kan Àga...Borealis Àr bra ocksÄ och mjukare men ibland verkar ena keepern glida frÄn bandet nÀr man bÀr klockan. Det hÀnder inte pÄ Isofrane...jÀmför man tex Omegas egna gummi som ocksÄ verkar riktigt bra sÄ gillar jag Isofrane bÀttre med tanke pÄ priset. Isofrane ca 1300kr ny och Omegas gummi typ 4000-5000kr ny. Plus att Isofrane kan du anvÀnda pÄ alla klockor. Men inte Omegas..Ja, ser bra ut hursomhelst.
OvÀntat skoval till den klockan Jag brukar iofs köra simfötter till mina dressare.
Jag hade nog lÄtit en uris köra en rundsmörjning innan montering, Àven om det sÀgs att moderna oljor ska hÄlla mycket bÀttre.Nu till en annan frÄga? Vet nÄgon utan att spekulera, hur lÀnge man kan lagra urverk? TÀnkte tex köpa hem ett par Seiko nh35 urverk och lÄta dom ligga i sin plastförpackning tills dom ska anvÀndas. Menar vet ju inte om dom finns fort och fÄ tag pÄ tex om 8-10Är. Men kommer dom fort fungera om 10Är (oanvÀnda) eller Àr det olja i dom som torkar? Eller lÀgger man sjÀlv olja i dom nÀr dom monteras? Eller hur funkar det? NÄgon som vet?