• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Code

AKA Vincent B
Föredrar lÀnk men den tar verkligen alla band jag provat. :)
FF25CB64-47B1-4007-AEA4-59069D3B6879.jpeg
Jag har börjat gilla waffle...:D
20201010_112341.jpg
 

BarbaZoo

Cartier
2-Faktor
Astron 8X22 hÀr, precis inkommen efter sin första gps-stÀllning pÄ innergÄrden. Otroligt nöjd hittills, trots alldeles för spinkig handled egentligen. Men Àr inne pÄ första smekmÄnadstimmen ocksÄ. :)
Trevlig lördag förresten!
20201010_152415.jpg
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Har fastnat för SNJ029P1 (Safari Arnie) nÄgon som har en och vill ge lite input till hur den verkar?:)


JodÄ, det Àr rÀtt. Jag har en sÄn. @C-J du fÄr gÀrna precisera dig, om det Àr nÄgot speciellt rörande modellen som du funderar pÄ. SÄ lovar jag försöka svara dig. Annars Àr det enkla svaret att den verkar bra.;)

364C1B64-DEB8-4814-B340-1A142C6BE8C8.jpeg
 

C-J

Panerai
2-Faktor
JodÄ, det Àr rÀtt. Jag har en sÄn. @C-J du fÄr gÀrna precisera dig om det Àr nÄgot speciellt rörande modellen son du funderar pÄ sÄ skall jag försöka svara dig. Annars Àr det enkla svaret att den verkar bra.;)

364C1B64-DEB8-4814-B340-1A142C6BE8C8.jpeg
TÀnkte mest pÄ hur storleken upplevs dÄ den pÄ papper lÄter ganska stor:), undrar Àven vad du tycker om armbandet (hiss eller diss):)
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Hur storleken upplevs beror ju pÄ flera faktorer. FrÀmst det egna handledsmÄttet och vad du sjÀlv upplever som stort. För det den Àr, en ana-digidykare i beaterutförande, tycker jag att den har helt rÀtt storlek. Armbandet i silikon Àr vÀldigt skönt och eftersom det Àr ljust störs man inte heller av att det Àr en dammagnet. NÄgot som syns rÀtt bra pÄ sÄna i svart utförande. Det Àr en bra klocka och jag gillar indexens utformning pÄ denna bÀttre Àn de vanliga runda pÄ Arnien. Köp!

C664AF56-9FC6-4BFC-ACF5-E3CD0680D507.jpeg
 

C-J

Panerai
2-Faktor
Hur storleken upplevs beror ju pÄ flera faktorer. FrÀmst det egna handledsmÄttet och vad du sjÀlv upplever som stort. För det den Àr, en ana-digidykare i beaterutförande, tycker jag att den har helt rÀtt storlek. Armbandet i silikon Àr vÀldigt skönt och eftersom det Àr ljust störs man inte heller av att det Àr en dammagnet. NÄgot som syns rÀtt bra pÄ sÄna i svart utförande. Det Àr en bra klocka och jag gillar indexens utformning pÄ denna bÀttre Àn de vanliga runda pÄ Arnien. Köp!

C664AF56-9FC6-4BFC-ACF5-E3CD0680D507.jpeg
Tackar för snabbt svar:) HÄller med om det du sÀger om storleken, tycker Àven index och visare Àr snyggare pÄ denna.
 

Maxer

Audemars
2-Faktor
Tufft, hur Àr kÀnslan i gummit? Jag mÀter allt mot gamla Tropics som Àr sÄ hÀrligt följsamma och inte "klistriga". US har ju gjort lite olika versioner, har du testat flera av dem?
VÀldigt bra kÀnsla, mjukt och följsamt. Inte klistrigt eller "silikon-aktigt". Det hÀr Àr version 2, har Àven testat version 1. Version 1 var betydligt hÄrdare och plastigare.
 
Topp