Code
AKA Vincent B
Jag har börjat gilla waffle...Föredrar lÀnk men den tar verkligen alla band jag provat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har börjat gilla waffle...Föredrar lÀnk men den tar verkligen alla band jag provat.
Har faktiskt inte testat den pÄ gummi Àn. Har du nÄgot att rekommendera?Helt klart!
Tycker den gör sig bÀst pÄ gummi, Àven om lÀnken Àr helt ok!
Prova tropic, waffle, Isofrane ele BorealisHar faktiskt inte testat den pÄ gummi Àn. Har du nÄgot att rekommendera?
Va???? Den Àr ju som sÄ mÄnga andra Seiko gjord för att köras pÄ gummi.Har faktiskt inte testat den pÄ gummi Àn. Har du nÄgot att rekommendera?
Alltid kul att se originalet. Den riktiga Capt. Willard.Trevlig Lördag
@Fliegerchronograph om jag minns rÀttHar fastnat för SNJ029P1 (Safari Arnie) nÄgon som har en och vill ge lite input till hur den verkar?
(bild tagen frÄn internet)
Har fastnat för SNJ029P1 (Safari Arnie) nÄgon som har en och vill ge lite input till hur den verkar?
@Fliegerchronograph om jag minns rÀtt
TÀnkte mest pÄ hur storleken upplevs dÄ den pÄ papper lÄter ganska stor, undrar Àven vad du tycker om armbandet (hiss eller diss)JodÄ, det Àr rÀtt. Jag har en sÄn. @C-J du fÄr gÀrna precisera dig om det Àr nÄgot speciellt rörande modellen son du funderar pÄ sÄ skall jag försöka svara dig. Annars Àr det enkla svaret att den verkar bra.
Tackar för snabbt svar HÄller med om det du sÀger om storleken, tycker Àven index och visare Àr snyggare pÄ denna.Hur storleken upplevs beror ju pÄ flera faktorer. FrÀmst det egna handledsmÄttet och vad du sjÀlv upplever som stort. För det den Àr, en ana-digidykare i beaterutförande, tycker jag att den har helt rÀtt storlek. Armbandet i silikon Àr vÀldigt skönt och eftersom det Àr ljust störs man inte heller av att det Àr en dammagnet. NÄgot som syns rÀtt bra pÄ sÄna i svart utförande. Det Àr en bra klocka och jag gillar indexens utformning pÄ denna bÀttre Àn de vanliga runda pÄ Arnien. Köp!
Vilket waffle kör du?
FrÄn Tid och ting..naturgummi..riktigt bekvÀmt faktiskt..Vilket waffle kör du?
StiligtHar kört 143an pÄ Uncle Seikos tire tread nÄgra dagar. Gillar det skarpt.
Har kört 143an pÄ Uncle Seikos tire tread nÄgra dagar. Gillar det skarpt.
VÀldigt bra kÀnsla, mjukt och följsamt. Inte klistrigt eller "silikon-aktigt". Det hÀr Àr version 2, har Àven testat version 1. Version 1 var betydligt hÄrdare och plastigare.Tufft, hur Àr kÀnslan i gummit? Jag mÀter allt mot gamla Tropics som Àr sÄ hÀrligt följsamma och inte "klistriga". US har ju gjort lite olika versioner, har du testat flera av dem?
Riktigt snygg bild!Dagens svampplockarklocka.