RÀtt nöjd med den, tÀnkt som beater. Sen rÄkade de andra tvÄ dyka upp hÀromdagen och jag kunde inte sÀga nejToppenentré! Har sjÀlv funderat flera gÄnger pÄ att skaffa en SBCM023. Evighetskalender, HAQ samt 39mm lÄter som en bra kombo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
RÀtt nöjd med den, tÀnkt som beater. Sen rÄkade de andra tvÄ dyka upp hÀromdagen och jag kunde inte sÀga nejToppenentré! Har sjÀlv funderat flera gÄnger pÄ att skaffa en SBCM023. Evighetskalender, HAQ samt 39mm lÄter som en bra kombo
Var hittade du den? Snygg
RÀtt nöjd med den, tÀnkt som beater. Sen rÄkade de andra tvÄ dyka upp hÀromdagen och jag kunde inte sÀga nej
Den Ă€r sĂ„ jĂ€kla fin och fina bilder-Expedition âfika i Stadsparkenâ med SPB151, Captain Willard!
Den Àr sÄ jÀkla fin och fina bilder
Nöjd med bandet? Zuludiver var det va?
Jag kör identiskt 99 dagar av hundra. Toppencombo!Jag dras till denna - Just gummi gör den rÀtta som tÀnkt beater. Kanske dags att byta pÄ SKXen ocksÄ...
Har du ocksÄ klippt en SBCM? De finns men man fÄr letaJag kör identiskt 99 dagar av hundra. Toppencombo!
Hittade min i Polen, enda klocka man behöver!Har du ocksÄ klippt en SBCM? De finns men man fÄr leta
Snyggt! Vad Àr det för gummi? Mitt Behamel eller vad det stÄr gör att vridningen av Bezeln gÄr nÄgot trögtHittade min i Polen, enda klocka man behöver!
Mitt Àr ett billigt no-name frÄn watchwear.se. Sitter lite lÄgt men tycker det funkar bra. En bra bit frÄn vridringen iaf.Snyggt! Vad Àr det för gummi? Mitt Behamel eller vad det stÄr gör att vridningen av Bezeln gÄr nÄgot trögt
ebay?Sugen pĂ„ att komplettera min spb143 med ett mm300-spĂ€nne. Kan sakna den justeringsmöjligheten frĂ„n tidigare klockor. Har försökt leta men hittar inte svar. Var kan man köpa ett sĂ„dant? Ăr det bestĂ€lla via AD eller hitta begagnat som gĂ€ller? Tack!