Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymma bilder!Det blir mycket Willard hÀr!
Grymma bilder!
Snyggt. Det ser ut som bandet Àr rundat mot boetten isf nÀsta fyrkantigt vilket det varit och Àr pÄ samtliga tropic jag har haft.Eulit perlon.
Jag tycker boetten framhÀvs mer med band Àn lÀnk.
Ja precis Ska nog köpa mig ett Tropic med,har haft Zuludivers Tropic tidigare som jag gillar.Snyggt. Det ser ut som bandet Àr rundat mot boetten isf nÀsta fyrkantigt vilket det varit och Àr pÄ samtliga tropic jag har haft.
Köp sÄn hÀr pÄ eBay och gÄ sen till typ Klockmaster.Hej,
Hittade min gamla Seiko Kinetic 5m43-0A40 men tror det behöver bytas capacitor i den. NÄgon hÀr som har en sÄdan och skulle vilja hjÀlpa till med att byta den?
mvh
Lars
Köp sÄn hÀr pÄ eBay och gÄ sen till typ Klockmaster.
Seiko 30235MY Cinetico Capacitor Batteria 5M42 5M43 5M45 5M63 5M65 - MB05MY | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Seiko 30235MY Cinetico Capacitor Batteria 5M42 5M43 5M45 5M63 5M65 - MB05MY at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Hej,
Hittade min gamla Seiko Kinetic 5m43-0A40 men tror det behöver bytas capacitor i den. NÄgon hÀr som har en sÄdan och skulle vilja hjÀlpa till med att byta den?
mvh
Lars
Hej,
mvh
Lars
HĂ€rligt. Grattis!
En Seiko fÄr följa med idag pÄ min födelsedag
Gratulerar! HĂ€rlig bild
En Seiko fÄr följa med idag pÄ min födelsedag
HĂ€rligt. Grattis!
Gratulerar! HĂ€rlig bild
provar velcro band. bandet som följer med denna klocka kan vara det sÀmsta och skummaste band jag nÄgonsin sett
Jag har blivit lite sugen pÄ en Spb153j1 gröna willard..har du nÄn till salu, skriv pm sÄ tar vi det dÀrifrÄn...
SÄg och skrivit men han verkar inte vara sÄ intresserad..-Det ligger en ute
Avslutad - Seiko SPB153 (Gröna willard)
SĂ€ljer en fin Seiko SPB153. Ăr i bra skick, lite hairlines pĂ„ dom polerade ytorna. Inga dings Kommer fullset. Skickar Ă€ven med ett flat vent och ett vĂ„ffla. BĂ„da frĂ„n Uncle Seiko Swish is king och köparen stĂ„r för fraktenklocksnack.se
SÄg och skrivit men han verkar inte vara sÄ intresserad..
Ser inte sÄ svÄrt ut pÄ filmerna, fÄr försöka nÀr jag fÄr hem capacitorn.Eller byt sjÀlv, finns guider pÄ Youtube. Inte speciellt svÄrt.
Hej,Köp sÄn hÀr pÄ eBay och gÄ sen till typ Klockmaster.
Seiko 30235MY Cinetico Capacitor Batteria 5M42 5M43 5M45 5M63 5M65 - MB05MY | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Seiko 30235MY Cinetico Capacitor Batteria 5M42 5M43 5M45 5M63 5M65 - MB05MY at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Det Àr inte svÄrt alls, en liten mejsel och tÄlamod sÄ gÄr det bra.Hej,
Tack för tipset. Har bestÀllt ett capacitor kit nu. FÄr vÀl se hur det gÄr med att byta den sjÀlv, ser dock inte sÄ svÄrt ut pÄ Youtube filmerna.