Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad Ă€r det jag ser ?. Ăr det en riktig Capt. Willard ?6105-8119
Grattis!En cykeltur till ombudet och hÀmtat ut en spb149.
Tackar och tack för bilden har ett liknade Nato hemma som jag funderat pÄ hur det skulle göra digGrattis!
Ah. Perfekt. Detta Àr ett Haveston Nato. Passar riktigt bra!Tackar och tack för bilden har ett liknade Nato hemma som jag funderat pÄ hur det skulle göra dig
Riktigt snygg och prisvÀrd klocka, bra köp!
Haha dÀr ser man, snyggt! Fortfarande vÀldigt nöjd med min.
Tackar!Riktigt snygg och prisvÀrd klocka, bra köp!
Sneglat pÄ en chronograph ett tag och fastnade för den direkt nÀr jag fick se din.Haha dÀr ser man, snyggt! Fortfarande vÀldigt nöjd med min.
Vet en som har en Nos liggandes som jag försöker köpa6105-8119
Lönade sig att skriva hÀr, nÀsta sökning gav trÀff. UrsÀkta igenKöpte denna Seiko till min fru för ett par mÄnader sedan. Mycket bra skick, i princip oanvÀnd, nÀr den kom hem.
Men, jag har ingen aning om vilken modell det Àr och undrar och nÄgon hÀr har en aning.
Innan jag skriver detta har jag googlat, sökt via referensarkivet och letat allmÀnt med hjÀlp av den knapphÀndiga infon jag har. Dvs urverk 7N32-0VD0 och serienummer 940276 (stÄr pÄ caseback) men det enda det hjÀlpt mig Àr at urverket Àr tillverkat i April 69, 78, 89, 09 eller 19. Baserat pÄ skicket gissar jag pÄ 2019.
NĂ„gon som besitter mer info om denna?
(UrsÀkta om denna frÄga hamnat fel.. )
Mvh Johan
Oerhört snygg bild.
hoppas bandet mjuknar upp snabbt, tycker den Àr snygg och passar klockan. jag skulle ljuga dock om jag sa att den Àr bekvÀm
Röda bandet var snyggt med!Jag bytte snabbt till canvasband frÄn Barton, frÀmst för att jag har svÄrt att leva med lÀdret pÄ insidan av originalbandet. FÀrgen matchar inte urtavlan perfekt (bandet Àr en aning gulare), men det funkar.
Jag tycker faktiskt att det funkar med rött ocksÄ, Àven om det inte blir rÀtt stil i förhÄllande till karaktÀren Ryu.