• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

NĂ„gon inbiten samuraj-veteran som har koll pĂ„ varifrĂ„n man kan köpa en SRP777 turtle ”made in Japan” inkl. Kanji-dagar :D

Edit: shoppinginjapan sÀljer men till fruktansvÀrd premium

Edit 2: menar alltsÄ (JDM) SBDY015
Och har hittar pÄ bla creationwatches. Kommer alla SBDY015 med kanji ?

Bilagor

• 1B870155-4B70-4BC2-9F46-37EDB7FB81A4.jpeg
    1B870155-4B70-4BC2-9F46-37EDB7FB81A4.jpeg
    275.7 KB · Visningar: 22
Senast Àndrad:
NĂ„gon inbiten samuraj-veteran som har koll pĂ„ varifrĂ„n man kan köpa en SRP777 turtle ”made in Japan” inkl. Kanji-dagar :D

Edit: shoppinginjapan sÀljer men till fruktansvÀrd premium

Edit 2: menar alltsÄ (JDM) SBDY015
Och har hittar pÄ bla creationwatches. Kommer alla SBDY015 med kanji ?
Skulle det hÀr kunna vara nÄgot?

Skulle det hÀr kunna vara nÄgot?
Tack, men Àr ute efter srp777/SBDY015

Dags att ge lite uppmĂ€rksamhet Ă„t nya Seiko 5 linjen! Gillar denna SRPE53 vĂ€ldigt mycket, speciellt med tanke pĂ„ att man fĂ„r den kring 220 euro (~2200 SEK) som ny, ifall man hittar den pĂ„ rea. Ett klart steg uppĂ„t i kvalitet frĂ„n dom Ă€ldre Seiko 5 modellerna. Lite större Ă€r den, men tycker 40mm storleken Ă€r rĂ€tt sĂ„ perfekt för en "slim" handled som min 👍 Kolla in min video-recension pĂ„ YouTube, ifall ni Ă€r intresserade av modellen👍

LĂ€nk:

szsj005 ser ju riktigt trevlig ut. En japansk daytona. Vart bestÀllde du ifrÄn?
Ja, de Àr rÀtt trevliga i bra storlek med :)
Det var ett sammarbete med Nano sÄ jag bestÀllde mina frÄn Japan men de Àr slutsÄlda, kom en ny batch dÀr och dÄ bestÀllde jag.
Priserna pÄ andrahandsmarknaden har spÄrat totalt tyvÀrr om man ska köpa dem, men dÀr ligger nÄgra pÄ Ebay eller C24 tror jag men till sjuka priser.

Ja, de Àr rÀtt trevliga i bra storlek med :)
Det var ett sammarbete med Nano sÄ jag bestÀllde mina frÄn Japan men de Àr slutsÄlda, kom en ny batch dÀr och dÄ bestÀllde jag.
Priserna pÄ andrahandsmarknaden har spÄrat totalt tyvÀrr om man ska köpa dem, men dÀr ligger nÄgra pÄ Ebay eller C24 tror jag men till sjuka priser.
Anade att sĂ„ var fallet đŸ˜€ du fĂ„r skicka ett pm om du tröttnar pĂ„ nĂ„gon av dom.

Klockmagasinet har tillfÀlligt tappat Seiko.

"TyvÀrr kan vi inte för tillfÀllet sÀlja Seiko klockor till Sverige via vÄr nÀtbutik Klockmagasinet.com och vi beklagar för detta.

Vi kan fortsÀtta att sÀlja Seiko till Sverige, nÀr vi har gjort nödvÀndiga förÀndringar till vÄr nÀtbutik och företagsstruktur, som vÄr kontrakt krÀver.

Vi undersöker möjlighet att sÀlja Seiko till Sverige via vÄr finsk nÀtbutik medan vi inte fÄr sÀlja Seiko i vÄr svensk nÀtbutik."

Klockmagasinet har tillfÀlligt tappat Seiko.

"TyvÀrr kan vi inte för tillfÀllet sÀlja Seiko klockor till Sverige via vÄr nÀtbutik Klockmagasinet.com och vi beklagar för detta.

Vi kan fortsÀtta att sÀlja Seiko till Sverige, nÀr vi har gjort nödvÀndiga förÀndringar till vÄr nÀtbutik och företagsstruktur, som vÄr kontrakt krÀver.

Vi undersöker möjlighet att sÀlja Seiko till Sverige via vÄr finsk nÀtbutik medan vi inte fÄr sÀlja Seiko i vÄr svensk nÀtbutik."
Dem har inte oris lÀngre heller, Àven dÀr var de minst sagt generös prissÀttning:)

Är vĂ€l antagligen dĂ€rför Optura Ă€r pĂ„ dom. TrĂ„kigt dĂ„ dom var flera tusen billigare pĂ„ exempelvis den nya Willard Ă€n valfri AD-butik.
jag maila Ä frÄga efter en 25% kod till en alpinist eftersom dom varit tveksamma att rabattera dom nyare modellerna
sen anvÀnde jag bara koden till att köpa en spb151 :hilarious:
jag gav typ 11500 vilket kÀndes rimligt!

Är vĂ€l antagligen dĂ€rför Optura Ă€r pĂ„ dom. TrĂ„kigt dĂ„ dom var flera tusen billigare pĂ„ exempelvis den nya Willard Ă€n valfri AD-butik.
- Gissar att Optura vill ha slut pÄ att nya Seiko annonseras med stora rabatterbjudanden om de Àr ute efter att bygga ett stabilare varumÀrke.
DĂ„ mĂ„ste de stötta ”seriösa” Ă„terförsĂ€ljare bĂ€ttre.

Tillbaka
Topp