• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

blir impad av att seiko verkar ta till sÄdana stora ÄtgÀrder!

snart blir det vÀntelista pÄ gröna alpinister:eek:
Hahaha den dagen det Àr vÀntelista pÄ alpinister sÄ... Ja dÄ blir jag förvÄnad.:cigar:
Men annars sÄ tycker jag det Àr bra att tillverkarna stÀdar upp lite bland alla ÄterförsÀljare.
 
jag maila Ä frÄga efter en 25% kod till en alpinist eftersom dom varit tveksamma att rabattera dom nyare modellerna
sen anvÀnde jag bara koden till att köpa en spb151 :hilarious:
jag gav typ 11500 vilket kÀndes rimligt!

Ja absolut, mycket rimligare pris :D

- Gissar att Optura vill ha slut pÄ att nya Seiko annonseras med stora rabatterbjudanden om de Àr ute efter att bygga ett stabilare varumÀrke.
DĂ„ mĂ„ste de stötta ”seriösa” Ă„terförsĂ€ljare bĂ€ttre.

Tror ocksÄ det, Seiko rör sig verkligen upp i prisstegen med dom senaste slÀppen. Vilket Àr ju trÄkigt för oss kunder :(
 
Hahaha den dagen det Àr vÀntelista pÄ alpinister sÄ... Ja dÄ blir jag förvÄnad.:cigar:
Men annars sÄ tycker jag det Àr bra att tillverkarna stÀdar upp lite bland alla ÄterförsÀljare.
HÄller med, tyvÀrr tror jag att det bara kommer stÀdas bland dem som sÀljer billigt till privat pers och inte bland dem som skickar heta klockor till grisar bundlat med hyllvÀrmare.
 
Bara jag som missat nya King Seiko?

Riktigt tjusig!
 
Bara jag som missat nya King Seiko?

Riktigt tjusig!
Den slÀpptes vÀl idag tror jag.
 
-SPB143
DA44FA99-D14A-49F5-BAA0-4E6F79F806AF.jpeg
 
Bara jag som missat nya King Seiko?

Riktigt tjusig!
Kolla in Yonssons och Molles Instagram!
 
Tyckte inte riktigt ringen höll samma kvalitet som nya spb/willard...menar i "klicken "..
Inte provat nÄgot Willard, tyvÀrr dras jag inte till den designen alls. Men det kan sÀkert stÀmma.

Jag snurrar pÄ bezeln pÄ en klocka nÀr jag packar upp den första gÄngen, och de fÄ gÄnger den flyttat sig frÄn 12:an under anvÀndande. I övrigt sÄ Àr det inte nÄgot som pÄverkar eller stör min anvÀndarupplevelse :)
 
Jag blir tokig.

Efter flera dagars letande efter nÄgot som jag tycker borde vara jÀtteenkelt att hitta sÄ viftar jag med vit flagg. Jag orkar inte mer.

Har kanske stÄtt för 76% av alla seiko-googlingar som gjorts den senaste veckan, utan resultat.
Är det möjligtvis nĂ„gon som pĂ„ rak Seiko-prydd arm kan berĂ€tta vilken modell det Ă€r innan jag imploderar?

Intrycket klockan ger mig Àr att det Àr nÄgon merge med Presage-tavla men SARB-boett, vilket fÄr mig att tvivla pÄ om den ens finns.

Help a man out, please.
3D8FE407-CDC4-4A52-9653-31460E146DD1.jpeg
 
Jag blir tokig.

Efter flera dagars letande efter nÄgot som jag tycker borde vara jÀtteenkelt att hitta sÄ viftar jag med vit flagg. Jag orkar inte mer.

Har kanske stÄtt för 76% av alla seiko-googlingar som gjorts den senaste veckan, utan resultat.
Är det möjligtvis nĂ„gon som pĂ„ rak Seiko-prydd arm kan berĂ€tta vilken modell det Ă€r innan jag imploderar?

Intrycket klockan ger mig Àr att det Àr nÄgon merge med Presage-tavla men SARB-boett, vilket fÄr mig att tvivla pÄ om den ens finns.

Help a man out, please.
3D8FE407-CDC4-4A52-9653-31460E146DD1.jpeg
Tror att det dÀr Àr nÄgon utgÄngen Brightz-modell. Har ej koll pÄ ref. men dÄ har du nÄgon trÄd att dra i.
 
Tillbaka
Topp