Tack. Det Ă€r en SPB147Bra kombo med bandet! Ăr det en SPB143?
Den ser bra ut pÄ de flesta band. InvÀntar möjligheten för brunt Tropic vilket kan bli riktigt trevligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Det Ă€r en SPB147Bra kombo med bandet! Ăr det en SPB143?
SvÄrt att fastna för dessa, men tycks bara se bra omdömen. Vad Àr det som gör det?Seiko sin aller beste pÄ mange, mange Är. IMHO.
Jag var sugen pÄ nÄgot nytt. 40 mm. Ingen kronograf. Brun tavla.SvÄrt att fastna för dessa, men tycks bara se bra omdömen. Vad Àr det som gör det?
Okej, ja 40 mm Seiko har ju inte tillhört regulariteterna direkt. Skönt att de verkar anpassa sig lite. Skall tydligen vara vÀldigt bra finish ocksÄ?Jag var sugen pÄ nÄgot nytt. 40 mm. Ingen kronograf. Brun tavla.
KÀnde att det kunde bli helt fel men efter köp sÄ Àr jag hur nöjd som helst! Bra balans pÄ hela klockan!
Se om du kan hitta artikelnr. till OEM-gummit som inte Àr sÄ dumt. Annars har du andra alternativ som Crafter Blue etc., som ocksÄ finns med curved ends som passar caset.
Inköpt denna vecka, samt min första âriktigaâ klocka!
SÄ otrolig, kan ej sluta titta pÄ urtavlan. Funderar Àven pÄ att införskaffa gummiband/nato, dock sÄ Àr jag osÀker var jag kan fÄ tag pÄ sÄdant.
Seiko King Turtle - Save The Ocean Manta Ray
Jag har kikat pÄ följande:Se om du kan hitta artikelnr. till OEM-gummit som inte Àr sÄ dumt. Annars har du andra alternativ som Crafter Blue etc., som ocksÄ finns med curved ends som passar caset.
Ser rÀtt ut. Denna sidan har en smidig funktion dÀr du kan söka efter band m.h.a. klockans nr. för att fÄ exakt.Jag har kikat pÄ följande:
Seiko 4R36-04Y0 / SRP777J1 / R02F011J0 Gummi Svart 22mm
Tycker det ser rÀtt bra ut, med Seiko loggan nere vid lÄset ocksÄ. Verkar stÀmma överens med storleken ocksÄ.
JĂ€kla fin bild du fick tillKrispigt idag!
Finishen tycker jag Àr riktigt bra.Okej, ja 40 mm Seiko har ju inte tillhört regulariteterna direkt. Skönt att de verkar anpassa sig lite. Skall tydligen vara vÀldigt bra finish ocksÄ?
Tack! GuldlÀge nÀr motorhuven sÄg ut sÄdÀr sp man slipper krypa pÄ backenJÀkla fin bild du fick till
MĂ„nga Seikodykare kvalar ju in dĂ€r pĂ„ just 42, om inte mer. Ăven om Seiko lyckas bra med att fĂ„ stora klockor att bĂ€ras mindre sĂ„ förblir en stor klocka stor.Finishen tycker jag Ă€r riktigt bra.
Jag Àr van vid 42 mm Tudor Chrono sÄ örstÄr nu varför man tycker om 40 mm
Oj satan vilken bra funktion. Hur smidigt som helst att den ger de möjligheterna. Tack sÄ jÀttemycket!Ser rÀtt ut. Denna sidan har en smidig funktion dÀr du kan söka efter band m.h.a. klockans nr. för att fÄ exakt.
Watch Straps - Buy Seiko watch straps online âą Watch.co.uk
Buy Seiko watch bands online. Free Shipping above EUR 50. OFFICIAL DEALER 100+ brands. Official dealer Seikowww.watch.co.uk
Sen sÄ finns det lite olika varianter pÄ gummi av det utseendet. Antar att det handlar om hur och med vad de framstÀller materialet. Om jag inte har fel sÄ ska bandet hÀr, som kom med min SNE518P1, vara av annan kompott som inte damm fÀster pÄ lika lÀtt.
R038012J0 âą Watch.co.uk
www.watch.co.uk
Inga problem. Hoppas du hittar nÄt som passar! Band Àr roligt och nÄt man kan snöa in sig pÄ ordentligt, mer eller mindre riskfritt.Oj satan vilken bra funktion. Hur smidigt som helst att den ger de möjligheterna. Tack sÄ jÀttemycket!
Tack sjÀlv och snygg bild!
Tack. Jag anvÀnder telefon pÄ frihand. Inte en riktig kamera med stativ och grejer som duTack sjÀlv och snygg bild!
Ett sĂ„dant tydligt tecken skulle jag inte vĂ„ga strunta iĂr det bara jag som skymtar SeikovĂ„gen framför mĂ„nen? Betyder det att jag inte skulle sĂ„lt en tonfisk i veckan och mĂ„ste köpa en till?