larsbeg
Silver
Bara Ă„ köp, din gamla tonfisk hĂ€lsarĂr det bara jag som skymtar SeikovĂ„gen framför mĂ„nen? Betyder det att jag inte skulle sĂ„lt en tonfisk i veckan och mĂ„ste köpa en till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bara Ă„ köp, din gamla tonfisk hĂ€lsarĂr det bara jag som skymtar SeikovĂ„gen framför mĂ„nen? Betyder det att jag inte skulle sĂ„lt en tonfisk i veckan och mĂ„ste köpa en till?
metall keepern med seiko logan Àr riktigt oskönt och hugger in i handledenJag har kikat pÄ följande:
Seiko 4R36-04Y0 / SRP777J1 / R02F011J0 Gummi Svart 22mm
Tycker det ser rÀtt bra ut, med Seiko loggan nere vid lÄset ocksÄ. Verkar stÀmma överens med storleken ocksÄ.
Intressant! Tack för rekommendationen, lagt till det bland mina bokmÀrken sÄ jag har koll pÄ dem framöver ocksÄmetall keepern med seiko logan Àr riktigt oskönt och hugger in i handleden
hade jag varit dig hade jag köpt en eller tvÄ gummin frÄn uncleseiko!
uncleseikos gummin Àr riktkgt jÀvla nice
HÄller med"TrÄksub" by Seiko. Det blir ikke bedre enn SPB143.
Wow Àr den frÄn 1981?Hipp hipp hurra för 40-Äringen!
Ahh men inte exakt pÄ den men pÄ Spb117j1Nu Àr den Àntligen köpt, SPB155J1. Vidriga dagar av vÀntan pÄ postnord kvar bara..
Ăr det nĂ„gon av er som Ă€ger den som testat att byta till jubilee? LĂ€gg gĂ€rna upp en bild i sĂ„dant fall
(Stulen bild)
Grymt snyggt! SÀljs denna i TT ocksÄ?Ahh men inte exakt pÄ den men pÄ Spb117j1
Yes, januari 1981 som mig.Wow Àr den frÄn 1981?
JĂ€kla fint skick den var i!Yes, januari 1981 som mig.
Tack! Den Àr vÀldigt trevlig!JÀkla fint skick den var i!
Yes tror det..Grymt snyggt! SÀljs denna i TT ocksÄ?
hade en billigare jubilee i TT pÄ min gamla sarb017, blev enligt mig riktigt snyggt!
Nice..Yes, januari 1981 som mig.
Snygga nÄn som vet ref pÄ dessa?
Finns inte dÀr...Street Series
Inspired by the original 1975 Seiko diver's, this new timepiece features the same iconic outer protector, in a more compact design perfect for the urban living.www.seikowatches.com
AjdÄ, din var inte solar.. Trodde det var en ny streetseries.Finns inte dÀr...
Man blir bra sugen pÄ att köpa en alpinist igen, nÀr man ser de dÀr bilderna.MÄndag.
Köör den Àr riktigt braMan blir bra sugen pÄ att köpa en alpinist igen, nÀr man ser de dÀr bilderna.
SÀlj dinKöör den Àr riktigt bra
Har en annan klocka i sikte men nÀr den Àr införskaffad Àr det stor chans att det blir en ny alpinist.Köör den Àr riktigt bra