Japp! Lite uddaRalph Lauren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp! Lite uddaRalph Lauren?
Har ocksÄ Seiko nano universe limited edition. fin men börjar ledsna pÄ den redan efter 2 mÄnader
![]()
varför detta den Àr ju vacker![]()
Logga ut en mÄnadDet Àr la den vanliga KS sjukan. Man exponeras för sÄ mÄnga olika klockor dagen i Ànda sÄ man tröttnar pÄ det man har![]()
Logga ut en mÄnad![]()
Visst Àr den vacker, men den ligger bara i sin lÄda haha. GÄr runt med en steinhart 39mm med en bezel som ger en blÄsor för den Àr sÄ seg att vrida, O det kÀnns sÄ jÀkla smutsigt bra pÄ nÄgot sÀtt![]()
varför detta den Àr ju vacker![]()
Snyggt med en sÄdan sparsmakad tavla!Skojar till det med ett Double RL-nato
![]()
Vilken vinner?Arnie vs Sinn U1
![]()
Logga ut en mÄnad![]()
Jag har inte riktigt bestÀmt mig, ska ge det ett par veckor.Vilken vinner?
MÄste sÀga att jag positivt överraskad av tidshÄllningen pÄ denna skx007. Har haft den nÄgra dagar nu och den verkar hÄlla 2-3 plus per dygn. FÄr vÀl se om det hÄller i sig...
![]()
- Det Ă€r ju lysande! Har en likadan pĂ„ vĂ€g in, hoppas jag har samma âturâMĂ„ste sĂ€ga att jag positivt överraskad av tidshĂ„llningen pĂ„ denna skx007. Har haft den nĂ„gra dagar nu och den verkar hĂ„lla 2-3 plus per dygn. FĂ„r vĂ€l se om det hĂ„ller i sig...
![]()
Det var ju riktigt bra! Har ocksÄ SKX pÄvÀg, dock defekt sÄ fÄr se nÀr jag fÄr tummen ur och Äterupplivar den![]()
Ja, det Ă€r tur man mĂ„ste ha, för 7s-verken brukar ju inte vara sĂ„ exakta. DessvĂ€rre kan det dĂ€r förĂ€ndras över tid, men jag njuter nu!- Det Ă€r ju lysande! Har en likadan pĂ„ vĂ€g in, hoppas jag har samma âturâ![]()
Stort grattis, dom Àr sÄ sjukt fina! skriv sÄ fort du ledsnat pÄ denFick ett paket frÄn Watchia idag.
Perfekt paketerat och levererat enl ök.
Ăr mer Ă€n nöjd![]()
![]()
![]()
![]()
Det lÀr nog dröjaStort grattis, dom Àr sÄ sjukt fina! skriv sÄ fort du ledsnat pÄ den![]()
HÀr har du chansen Baby alpinist SPB155J1Stort grattis, dom Àr sÄ sjukt fina! skriv sÄ fort du ledsnat pÄ den![]()
Tack för tipset! Blev en snabb affÀrHÀr har du chansen Baby alpinist SPB155J1
Grattis till ett riktigt bra köpTack för tipset! Blev en snabb affÀr![]()
Ja, den Àr verkligen en fulltrÀff!Seiko sin aller beste pÄ mange, mange Är. IMHO.
![]()
Bra kombo med bandet! Ăr det en SPB143?Tillbaka med en Seiko pĂ„ handleden. VĂ€ldigt trevlig!
![]()