Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ du tog av dig din GS till slut! Hur lÀnge satt den pÄ armen?OWG? Kom an - easy.
43 dager pÄ radSÄ du tog av dig din GS till slut! Hur lÀnge satt den pÄ armen?
Tjena! TÀnkte köpa ett natoband till min SRPD37J1, har dÄlig koll pÄ det hÀr med bandstift. NÄgon som vet vilken storlek jag ska ha?
Galet fin den dÀr, UsÀkta Zenith och Rolex men denna kör Ättor runt er..Det Àr nÄgot speciellt med urtavlor i borstat stÄl... Min favoritklocka i lÄdan(i snart ett Är)... Srq029j1
Tack för den fina kommentaren, jag hÄller sÄklart med (och inte första gÄngen nÄgon sagt sÄ).Galet fin den dÀr, UsÀkta Zenith och Rolex men denna kör Ättor runt er..
Att den andra halvan av numret Àr olika pÄ boetten och tavlan Àr normalt. PÄ boetten anger det typ av boett (material m.m.), pÄ tavlan anger det typ av tavla (fÀrg m.m.), som kan variera för samma kaliber (som Àr de första fyra siffrorna). Men det utesluter förstÄs inte en after-market-tavla. (Jag antar att de har samma mÀrkning som originalen.) (KÀlla: http://www.clockmaker.com.au/diy_seiko_7s26/chapter3.html)NÄgon som vet lite mer om denna modellen? PÄ boettlocket stÄr 6309-729A, men tavlan sÀger 6309 747XR. Tillverkad dec 84 enligt register pÄ nÀtet. Antar att tavla och visare Àr bytta till AM. Den slÀpar efter ganska mycket. NÄgot vÀrt att servera och ÄterstÀlla till original? Om det ens gÄr att göra dvs.
Fantastisk tavla!Testade nya Turtle save the ocean. Riktigt bra
Helt otrolig tavlaTestade nya Turtle save the ocean. Riktigt bra
Helt i min smak! Hoppas kunna byta upp mig till nÄgot liknande i framtiden.Njuter av badass nykomling en Nos Landmaster 5M65 GMT one piece titanium case med högtryckinjekterad gjuten bezel. Byggkvaliteten Àr astronomiskt hög! Kolfibertavla med applicerade index med otrolig reflektion i omgivande ringarna. Betalade jag mycket? Nej inte om man ser till vad man fÄr och i detta fall finns ingen motsvarighet inom Swiss ur öht pÄ södra sidan 100k.
Grym pÄ Isofrane..sjÀlv kör jag mörkblÄtt..Nytt in idag! Satte pÄ ett isofrane
HÄll utkik bara jag Àr pÄ jakt efter en special modell av denna sÄ flippning kan vara aktuellt nÀr som.Helt i min smak! Hoppas kunna byta upp mig till nÄgot liknande i framtiden.
Det Àr sÄna hÀr bilder som gör det till en ekonomisk fÀlla att spana i denna trÄd... Det Àr en riktig fulltrÀff av Seiko!OWG? Kom an - easy.
Kul! Kommer definitivt hÄlla utkik. Nytt intresse för mig det hÀr med klockor men Àr helt insnöad pÄ Seiko för tillfÀllet.HÄll utkik bara jag Àr pÄ jakt efter en special modell av denna sÄ flippning kan vara aktuellt nÀr som.
SÀlj inte skx:arna. Tro mig, du kommer bara att Ängra dig och köpa de igen. à tminstone gör mÄnga sÄ, mig sjÀlv inkluderat, ha ha!DÄ blev man plötsligen Àgare till en SPB117! Nu har man Àven skrivit 50 inlÀgg vilket innebÀr att jag fÄr börja annonserna!
TÀnkte lÀgga upp en SKX007 + SKX009 pÄ engÄng!
Jag har ocksÄ 007 och 009, som mest ligger bortsett frÄn ibland. Men jag sÀljer inte heller av den anledningenSÀlj inte skx:arna. Tro mig, du kommer bara att Ängra dig och köpa de igen. à tminstone gör mÄnga sÄ, mig sjÀlv inkluderat, ha ha!
Kan iof tÀnka mig det! SÄlde min Tudor förra veckan och saknar den enormt!SÀlj inte skx:arna. Tro mig, du kommer bara att Ängra dig och köpa de igen. à tminstone gör mÄnga sÄ, mig sjÀlv inkluderat, ha ha!
Ja ja, nu har du iaf blivit varnad, ha ha!Kan iof tÀnka mig det! SÄlde min Tudor förra veckan och saknar den enormt!
DÀremot fÄr SKXarna knappt en minut pÄ handleden. DÀrför fÄr de gÄ