lofgreno
Guld
Körde uncle seikos waffle till min SPB149. Gilla det lite mer Àn ZD som hade sÄ smÄ hÄl för springbars...NÄgon som har tips pÄ vart man kan hitta tropic liknande gummi i bra kvalitet? Inget silikon. Till en SPB149.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Körde uncle seikos waffle till min SPB149. Gilla det lite mer Àn ZD som hade sÄ smÄ hÄl för springbars...NÄgon som har tips pÄ vart man kan hitta tropic liknande gummi i bra kvalitet? Inget silikon. Till en SPB149.
Mycket trevlig klocka, som skriker efter ett bÀttre band. GÀrna flera. Ser ut som en perfect match IMO.Vad tror ni om denna kombo? Har noll behov men sugen pÄ att testa.
Köpte mina Tropics frÄn watchwearNÄgon som har tips pÄ vart man kan hitta tropic liknande gummi i bra kvalitet? Inget silikon. Till en SPB149.
NÄn dom testat eller har en Seiko SBTR017 och har nÄgot utlÄtande?
Ser ut som mycket för pengarna.
Jag försöker bestÀmma mig mellan en Stowa marine eller en Stowa flieger. Ett alternativ Àr dÄ att köpa marine och ett flieger band som jag kan slÀnga pÄ Seikon. Tveksamt att jag kommer ha Seikon lÀnge dock men de kostar ju inte mycket och hÄller vÀrdet bra.Mycket trevlig klocka, som skriker efter ett bÀttre band. GÀrna flera. Ser ut som en perfect match IMO.
Jag snackade med min urmakare om detta och berÀttade att min sumo med 6r35-verket kom upp i 73 timmar nÀr jag testade gÄngreserven pÄ den. Han hade ocksÄ provat och kommit fram till 72 timmar. Hans slutsats var att man siktat pÄ tre dygn men för sÀkerhets skull bara lovar 70.MÀtte gÄngreserven pÄ min SPB147. 72 timmar och ca 45 minuter. VÀldigt imponerad.
Det Àr smidigt med en sÄdan imponerande gÄngreservJag snackade med min urmakare om detta och berÀttade att min sumo med 6r35-verket kom upp i 73 timmar nÀr jag testade gÄngreserven pÄ den. Han hade ocksÄ provat och kommit fram till 72 timmar. Hans slutsats var att man siktat pÄ tre dygn men för sÀkerhets skull bara lovar 70.
Onekligen.Det Àr smidigt med en sÄdan imponerande gÄngreserv
Byte mot Guld turtle?Har jag nÄgra bud?
LÀmnat in min, de sa det kommer ta flera dagar ifall den ska ruckas. De mÄste testa tidshÄllning och tidsreserv bÄde innan och efter ruckningen. SÄ som minst tar det 70+70=140 timmar, dvs sex dagar för min del. Underligt att de fixade din under en dag...KM Globen kunde rucka min, det gör dom sjÀlva sÄ det kunde dom fixa under dagen.
DÀr ser man. LÄter iaf seriöst och bra. Min gick inte speciellt dÄligt, men ville fÄ den inom 10spd iaf.LÀmnat in min, de sa det kommer ta flera dagar ifall den ska ruckas. De mÄste testa tidshÄllning och tidsreserv bÄde innan och efter ruckningen. SÄ som minst tar det 70+70=140 timmar, dvs sex dagar för min del. Underligt att de fixade din under en dag...
Ser riktigt bra ut jag gillar att den inte har "kanintÀnderna" som strapcode har.Geckotas jubilee var 10gr bekvÀmare Àn Strapcodes...
Haha kanintÀnderna?Ser riktigt bra ut jag gillar att den inte har "kanintÀnderna" som strapcode har.
Haha kanintÀnderna?
De sÀljer fortfarande i Finland men inte i Sverige.FÄr inte klockmagasinet sÀlja Seiko lÀngre? Som jag förstÄtt det sÄ gick Seiko hÄrt Ät de som sÄlde lÄgt under list?
Ja, det dÀr Àr en osnygg lösning tycker Àven jag.
Sant...som sagt Geckotas jubilee var bÀttre..Ja, det dÀr Àr en osnygg lösning tycker Àven jag.
Det ser inte klokt ut. Synd, annars Àr lÀnken trevligJa, det dÀr Àr en osnygg lösning tycker Àven jag.
Trodde jag var ensam om att störa mig pÄ tÀnderna. Otroligt ful, obekvÀm och fÄr klockan att se större/lÀngre ut!Ser riktigt bra ut jag gillar att den inte har "kanintÀnderna" som strapcode har.
Ok. Men varför?De sÀljer fortfarande i Finland men inte i Sverige.