• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

WatchM

Panerai
2-Faktor
Har nÄgon haft bÄde skx009J ock K och kan bekrÀfta om det finns skillnad i den blÄa fÀrgen pÄ bezel insert ? Fler skillnader som ni kanske uppmÀrksammat ? Jag har sjÀlv enbart haft K varianten.
 
  • Like
Reactions: Jox

SeikoZ

Patek
2-Faktor
Testar hÀr ocksÄ, nÄgon som har en SPB147 och som vill byta mot min SPB149, eller vill köpa min SPB149?

 

Maxer

Audemars
2-Faktor
Testar hÀr ocksÄ, nÄgon som har en SPB147 och som vill byta mot min SPB149, eller vill köpa min SPB149?

BehÄll 149an, den Àr bÀttre Àn 147an :) ;)
 

maol

Omega
Idag fick jag hem min Seiko Recraft SNKN37 med blÄ urtavla, amerikansk release. Bror till min favorit SNKM97 med grön urtavla.
Sunburst urtavlor som Àr svÄrfÄngad pÄ bild men gud sÄ vacker i verkligheten!

LÀder armbandet som kom med Àr vÀldigt bra kvalité men lyxade Àven till det med stÄlarmband och mesh armband.
Mesh armbandet har jag inte kortat av Àn sÄ tog ingen bild pÄ den.

DSC_0014c.jpg DSC_0021c.jpg
DSC_0028c.jpg DSC_0032c.jpg
DSC_0035c.jpg
 
Har sneglat pÄ just 185 vs 143 i ett par mÄnader, kan verkligen inte bestÀmma mig sÄ har inte köpt nÄgon av dem Àn. Men det dÀr ser lÀckert ut!
Ja bĂ„da Ă€r ju grymma pĂ„ olika sĂ€tt! Och har fortfarande lite svĂ„rt att bestĂ€mma mig trots att jag redan har 185an 😂 men det enda negativa med den Ă€r att jag inte riktigt tyckte den lirade med nato utan kör bara pĂ„ lĂ€nk..143an verkar ju funka pĂ„ allt
 
Topp