Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fin klocka och framförallt tavla! Coolt att datum sitter vid kl fyra istÀllet för tre.
Det Àr en SLA025Snyggt! Vilken modell Àr det?
Gratulerar till den! Riktigt braDet Àr en SLA025
JÀkligt snyggt om du frÄgar mig Kul att det "hÀnder" nÄgot som ÀndÄ Àr lite neutraltMÄste ju bygga upp lagret av gummin sÄ bestÀllde idag ett GL831 "Irezumi" frÄn Uncle Seiko. Blir intressant, lite udda variant av GL bandet som ska sitta riktigt bra enligt utsago. (fÄr se om det tar4 veckor nu att fÄ det).
Ja tror det kan bli riktigt bra till min SPB149. Var inte pÄ ett vanligt först men detta kÀnns lite roligare.JÀkligt snyggt om du frÄgar mig Kul att det "hÀnder" nÄgot som ÀndÄ Àr lite neutralt
Tycker ocksÄ att Uncle Seiko Àr outstanding till SPB(143). Köpte och testade original frÄn Seiko - tyvÀrr inte alls (lika) bra.Ja det Àr riktigt bra.
Ja han gör det riktigt bra. MÄste bli riktigt bra pÄ 143an!Tycker ocksÄ att Uncle Seiko Àr outstanding till SPB(143). Köpte och testade original frÄn Seiko - tyvÀrr inte alls (lika) bra.
Riktigt snygga.PrÞver Doxa igjen, men SPB143 er vanskelig Ä slÄ.
En sportig Presage! Vad hÀnder?Nya Seiko Presage GMT modeller..Snart en AD nÀra dig..
Fin dinka! Modell? Olika fÀrger? HÄller lÀnge?Idag..IGEN.. Men riktigt bra pÄ Geckotas jubilee
Tja! Ganska sÀker pÄ att skx linjen har seikos hardlex glas som Àr mer reptÄligt Àn mineralglas men mindre reptÄligt Àn safirglasHej,
Kalla mig gÀrna klock-noob, det Àr vad jag Àr
Har en frÄga om Seiko SKX009K2 om nÄgon vill hjÀlpa mig, pÄ vissa sajter stÄr det att den har safirglas, andra mineralglas.
Ăr ute efter trevlig klocka (âevery dayâ) och jag tĂ€nker mig att safirglas, automatiskt urverk och vattentĂ€t minst 10bar, helst 20bar Ă€r mina grundkrav.
NÄgra tips? Budget 65k men jag tÀnkte börja med en budget klocka med ovan referenser först pÄ kanske 5k, max 10k.
Tackar
Tja! Ganska sÀker pÄ att skx linjen har seikos hardlex glas som Àr mer reptÄligt Àn mineralglas men mindre reptÄligt Àn safirglas
Spb117j1. Finns bara svart i just denna utan siffror men olika fÀrger med siffror pÄ tavlan. Vad menar du med hÄller lÀnge?Fin dinka! Modell? Olika fÀrger? HÄller lÀnge?
Tack för svaret. Vad jag menade var nog egentligen, Àr den stark nog att fungera som en varje dag och varje situations klocka utan att slÀnga in handduken efter ett par Är.Spb117j1. Finns bara svart i just denna utan siffror men olika fÀrger med siffror pÄ tavlan. Vad menar du med hÄller lÀnge?