Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mkt lÀcker !KÀnde mig tvungen att bestÀlla hem denna för att se den pÄ riktigt. Gillar den mycket.
Vad heter denna? Jag fastnade rejÀlt för den
TackSZSJ006
Ahhh...HallÄ! Har nÄgon sett den nya SRPF77K1 i metallen?
Ăven om urtavlan inte Ă€r min stil, Ă€r jag vĂ€ldigt nyfiken pĂ„ det nya gummibandet, ser ganska cool ut! Som en mycket modern flat-vent z22. Undrar om detta kommer att sĂ€ljas pĂ„ andra modeller, med olika fĂ€rger som svart
Seiko Watch Corporation
Seiko is one of the few fully integrated watch manufactures. We design and develop our own movements using leading-edge technology.www.seikowatches.com
photo: https://www.hollinsandhollinshead.c...e-automatic-200m-divers-mens-watch-srpf77k1-1
Tack
via. Google Translate
HĂ€ftigt! ser bra ut faktiskt. Hur tycker du om armbandet? Ăr det silikon eller fkm etc? TackAhhh...
Kommer inte ihĂ„g faktiskt. NĂ„n blandning, men mjukt var det...HĂ€ftigt! ser bra ut faktiskt. Hur tycker du om armbandet? Ăr det silikon eller fkm etc? Tack
Vintage Àr snygg men kan bli svÄrt o hitta reservdelar nÀr du ska serva..Hej!
TÀnkte börja med Seiko igen och Àr lite sugen pÄ en dykare eller kronograf. Tycker expertisen att dessa ser ok ut
Seiko Kakume Chronograph 6138-0030 Blue for 8 296 kr for sale from a Trusted Seller on Chrono24
Seiko Listing: 8 296 kr Seiko Kakume Chronograph 6138-0030 Blue, Reference number 6138-0030; Steel; Automatic; Condition Very good; Year 1970; Location: Spain,www.chrono24.se
Ăr vĂ€ldigt intresserad av Willarden men tycker den ligger lite högt i pris.Seiko spb151j1-Apocalypse Now Captain Willard Reissue Vintage Diver Italy | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Seiko spb151j1-Apocalypse Now Captain Willard Reissue Vintage Diver Italy at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!rover.ebay.com
Hmm ok.
Har bara haft en skx007 för flera Är sedan och aldrig servat en Seiko.
Trodde att det var som med Rolex att bara lÀmna in den.
Hmm ok.
Har bara haft en skx007 för flera Är sedan och aldrig servat en Seiko.
Trodde att det var som med Rolex att bara lÀmna in den.
Maila Klockmaster Globen de Àr behjÀlpligaTog mig Àntligen tid till att fixa min gamla SKX009j som har haft en orubblig bezel och en supersegt inskruv pÄ kronan.
Bezel behövdes rengöras sÄ det fixade sig lÀtt.
DÀremot hade kronans packning gett med sig som ni kan se. Vart bestÀller man bÀst en ny packning?
Ja, den Ă€r kvar i min Ă€go. I likhet med allt annat jag köpt i klockvĂ€g. Ouppdragen och oanvĂ€nd just nu pga OWGM, men i april sĂ„...Hur mĂ„nga har vi pĂ„ forumet? @Fliegerchronographđ
@Equilibrium nÄgot för dig att sÀtta pÄ villhöver listan kanskeHoppas denna Àr vÀlkommen hÀr inne?
Wired AGAM601 (Sub-mÀrke av Seiko)
En spirituel uppföljare pÄ Seiko's G757-5020 frÄn början av 80-talet.
SlÀpptes i en begrÀnsad upplaga 2015 i samband med senaste "Metal Gear Solid" dÀr klockan friskt visades upp.
Jag har ingen erfarenhet av den spel-serien, men digatla 80-tals Seiko's ligger nÀra hjÀrtat. Och denna Àr mer Àn vÀrdig en plats i samlingen*
Lite för avantgarde för min smak@Equilibrium nÄgot för dig att sÀtta pÄ villhöver listan kanske