Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ălskar klockan! Har den i helsvart sjĂ€lv, men lĂ€der pĂ„ en dykare? Nej! Det blir fel.Seiko Baby MarinMaster
SPB079J1
Urverk 6R15
LÀderband pÄ dykare?
LÀttjobbat idag nÀr man fick hem den hÀr trevliga pjÀsen igÄr.
Supernöjd Àven om den troligtvis skulle behöva lite omvÄrdnad, service osv. NÄn hÀr som pysslar med sÄnt??
Grattis!!SÄlde sköldpaddan för att formen kÀndes fel. Köpte sla033 för att formen kÀndes rÀtt.
Tack, nu behöver jag bara en ficklampaGrattis!!
NÀsta ÄrNÄgon som vet om nÄgot liknande Sakura frÄn 4-Ärstids konceptet som slÀpptes i USA 2019(?) kommer till Europa?
Fin Vad Àr det för lÀnk?SBDY081
Tack, det Àr "WatchGecko Diver's Vintage Rivet Berwick Stainless Steel Watch Strap".Fin Vad Àr det för lÀnk?
Vad tycker du om lÀnken?Tack, det Àr "WatchGecko Diver's Vintage Rivet Berwick Stainless Steel Watch
Jag har inte sÄ mycket att jÀmföra med, det hÀr Àr första klockan jag köper pÄ evigheter. Jag gillar inte den blÄa fÀrgen pÄ den rubber strap som följer med sÄ var tvungen att hitta nÄgot annat.Vad tycker du om lÀnken?
Har du lust sÄ fÄr du gÀrna posta fler bilder dÀr man ser mer av lÀnken. Letar efter en vettig lÀnk till mina sammys
Warrington Àr jubileelÀnken va? VÀntar pÄ den men verkar ta evigheter innan de fÄr hem den TÀnkte tröstköpa denna men aldrig sett den pÄ en Samurai. Vore kanon med lite bilder imorgon.Jag har inte sÄ mycket att jÀmföra med, det hÀr Àr första klockan jag köper pÄ evigheter. Jag gillar inte den blÄa fÀrgen pÄ den rubber strap som följer med sÄ var tvungen att hitta nÄgot annat.
LÀnken Àr vÀl bra för priset 708 kr + 176 för Seiko endlinks. Ingen tull eller moms, och supersnabb leverans.
Den har fÄtt bra betyg av andra pÄ sajten. Jag tycker den Àr ser rÀtt standard och trÄkig ut, den har ingen snabbjustering heller och den Àr lite rasslig eller vad man nu sÀger. Jag ville egentligen ha deras Warrington som ser grym ut, men den Àr slut i 22 mm för nÀrvarande.
Postar lite nya bilder imorgon med bÀttre bilder pÄ lÀnken.
HÀr kommer bildernaWarrington Àr jubileelÀnken va? VÀntar pÄ den men verkar ta evigheter innan de fÄr hem den TÀnkte tröstköpa denna men aldrig sett den pÄ en Samurai. Vore kanon med lite bilder imorgon.
Tackar! SvÄrt detta. Ska man vÀnta tills de fÄr in jubileelÀnken?HÀr kommer bilderna
Sjukt snygg lÀnk!Tackar! SvÄrt detta. Ska man vÀnta tills de fÄr in jubileelÀnken?
147an pÄ beige eller ljusbrunt gummi hade varit otroligt sexigt.Haft den hÀr i 20 dagar i strÀck
Gjort mig sugen att komplettera med ett syskon nÀr den vÀl kommer ut
I know VÀntar/Letar efter brunt tropic147an pÄ beige eller ljusbrunt gummi hade varit otroligt sexigt.
Vad roligt! Jag fick hem denna idag.
Vad gÄr en sÄdan pÄ?
De senaste har gÄtt för 2500kr hÀr pÄ KS men sÄg nÄgon som sÄldes för 5600kr pÄ Tradera nyligen.
Tackar! SvÄrt detta. Ska man vÀnta tills de fÄr in jubileelÀnken?
I know VĂ€ntar/Letar efter brunt tropic
Watchgecko har men har inte lust att betala +200 kr för transport
SÄld och saknas redan , tog in 1800usd frÄn köpare i Thailand. Deras gamla kung bar en sÄdan dÀrför Àr de sÄlda pÄ skj serien.Skj045p1 pure excellence Titan Sub Killer.