Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev tvungen att testa Pepsi bezel, har aldrig tilltalat mig sÀrskilt pÄ bild, men vÀl pÄ armen mÄste jag Àndra mig. Elegant pÄ lÀnk och lekfull pÄ gummi.
Om datumskiva och urverk Àr framtagna till klocka med datum kl3 hamnar centrum pÄ fönstret pÄ 22,74 och inte 22,5 (60/31x4+15)
Den var vÀl under embargo sÄ kanske inte Àr sÄ uppskattat att sprida bilder pÄ.Finns det möjligtvis nÄgon bild ute pÄ den dÀr 38mm Solar dykaren som nÀmndes av urbildningsradion?
Var inte orolig. Vi WIS som stÀller klockor pÄ daglig basis Àr undantagna reglerna.
Den var vÀl under embargo sÄ kanske inte Àr sÄ uppskattat att sprida bilder pÄ.
Crafter Blues gummi Àr grymma och det följer med bandstift som passarFunderar pÄ att skaffa ett schysst gummiband till min SPB143, men jag Àr medveten om att Seikos bandstift oftast Àr för tjocka. NÄgon som vet om det finns nÄgot bra alternativ?
![]()
Jag hade samma problem en gÄng men jag gick bara in pÄ nÀrmaste sjÀrnurmakarna och frÄgade efter ett par nyaFunderar pÄ att skaffa ett schysst gummiband till min SPB143, men jag Àr medveten om att Seikos bandstift oftast Àr för tjocka. NÄgon som vet om det finns nÄgot bra bandstift alternativ?
![]()
Funderar pÄ att skaffa ett schysst gummiband till min SPB143, men jag Àr medveten om att Seikos bandstift oftast Àr för tjocka. NÄgon som vet om det finns nÄgot bra bandstift alternativ?
![]()
Ska kolla in det, tackCrafter Blues gummi Àr grymma och det följer med bandstift som passar
Edit: felFinns det möjligtvis nÄgon bild ute pÄ den dÀr 38mm Solar dykaren som nÀmndes av urbildningsradion?
Krya pÄ dig! Har du nÄgon aning om hur du kan ha blivit smittad?Piggar upp mig med denna, precis fÄtt besked att jag smittats av ett berömt virus, ska nog gÄ bra detta
![]()
Tack sÄ mycket, nej tyvÀrr vet jag inte, kan nog varit frÄn precis vem somKrya pÄ dig! Har du nÄgon aning om hur du kan ha blivit smittad?
BÀttre med pengarna pÄ kontot! Eller hur va det![]()
Sjukt nöjd med min tredje SBBN031. Blir sugen pÄ fler Tonfiskar.
Ruskigt snygg![]()
Mm första Samurai, och i mitt tycke den absolut bÀsta versionen. Men! Den Àr fasen för stor, första gÄngen jag kÀnner sÄ med en Seiko. BekvÀm men för stor![]()