Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Köpt pÄ K&S?Trevlig liten rackare!![]()
![]()
Ja jag sÄg den snabbt och köpte! Jag lÀr sÀkert flippa den nÄn gÄng sÄ du fÄr sÀkert chansen snart igenKöpt pÄ K&S?
Den som var ute sÄldes riktigt snabbt, tyvÀrr. Villhöver en sÄn
DÄ Àr det bara att PMaJa jag sÄg den snabbt och köpte! Jag lÀr sÀkert flippa den nÄn gÄng sÄ du fÄr sÀkert chansen snart igen![]()
FĂ„r hĂ€nga hĂ€r nu efter sĂ„lt av âalltâ! utom denna och min SLA033![]()
Skitcool! Har missat denna, Àr det samma spec som spb185 fast med keramisk vridring? Vad Àr ref nr?
PÄ vissa bilder ser tavlan pÄ SPB151 nÀstan grÄ ut? Dock svÄrt att tolka bilder nÀr folk anvÀnder filter etc. Undrar dÀrför hur den svarta tavlan upplevs i vardagen?Fick hem feta bandstift frÄn Royal Straps idag, sÄ nu blir det nog lÀnk ett tag pÄ SPB151:an.
![]()
Intressant att du nĂ€mner det, satt och reflekterade över det sĂ„ sent som igĂ„r! Beror pĂ„ ljuset, oftast upplevs den som helt svart, men avgjort grĂ„ nĂ€r solen ligger pĂ„. Officiellt ska den vĂ€l vara mattsvart?PĂ„ vissa bilder ser tavlan pĂ„ SPB151 nĂ€stan grĂ„ ut? Dock svĂ„rt att tolka bilder nĂ€r folk anvĂ€nder filter etc. Undrar dĂ€rför hur den svarta tavlan upplevs i vardagen?Ăr grymt sugen pĂ„ en igen efter att jag hade den gröna ett tag förra Ă„ret
![]()
Tack för svar! FörstÄr att du Àr nöjdIntressant att du nÀmner det, satt och reflekterade över det sÄ sent som igÄr! Beror pÄ ljuset, oftast upplevs den som helt svart, men avgjort grÄ nÀr solen ligger pÄ. Officiellt ska den vÀl vara mattsvart?
HÀr kommer tvÄ oredigerade bilder i dagsljus:
![]()
![]()
Jag Àr mycket nöjd med klockan sÄ hÀr lÄngt, inte ens sugen pÄ att byta om till nÄtt annat för tillfÀllet.
Hört att Uncle Seiko slÀpper lÀnk i sommar annars om du orkar vÀntaProvkör den gröna Captain Willard. VÀldigt bekvÀm att bÀra men 2-3 mm större Àn jag normalt bÀr sÄ kÀnns stor. Men Àr kanske en vanesak. Lite sugen pÄ att skaffa en lÀnk till den.
Va tror ni om denna, Àr den legit???
![]()
ORIGINAL BRACELET FOR CAPTAIN WILLARD TURTLE SBDC109 111 SPB151 SPB153 M197113H0 | eBay
ORIGINAL BRACELET FOR CAPTAIN WILLARD TURTLE REISSUE SPB151 SPB153 M197113H0 Diver's Watch. This watch bracelet fit the following Seiko models Ăą 1 PC Bracelet. Ăą 1 Sets of tools. Ăą Lug Width: 20mm.www.ebay.com![]()
Hört att Uncle Seiko slÀpper lÀnk i sommar annars om du orkar vÀnta
FörstÄr! Men 4400:- lÄter kraftigt överprisat sett till vad man fÄr. à tminstone om man fÄr lov att utgÄ frÄn vad man sett / hört i reviews pÄ YT.Àr nog originallÀnk som Àr mest aktuellt iom att den Àr behandlad med diashield (eller vad det heter). Fick prisuppgift frÄn Globen och dÄ kostar lÀnken 4400kr![]()
FörstÄr! Men 4400:- lÄter kraftigt överprisat sett till vad man fÄr. à tminstone om man fÄr lov att utgÄ frÄn vad man sett / hört i reviews pÄ YT.
Bra deal ÀndÄ, ska man ha en ny frÄn bra AD Àr det lÀge att nappa.Nu slÀpps snart SPB213 med ett förbokningspris pÄ 12K istÀllet för ordinarie 15K. What to do? What to do?
Jo. Verkligen!Bra deal ÀndÄ, ska man ha en ny frÄn bra AD Àr det lÀge att nappa.
Fin klocka men jag hade hellre köpt en ordinarie modell med vit urtavla som jag tycker Àr lika finHej alla glada Seiko-fantaster! IkvÀll firar vi mitt första inlÀgg pÄ KS (Àven om jag lurkat hÀr, i det tysta, ett bra tag!).
Har snöat in mig som sjutton pĂ„ en limiterad cocktial-modell frĂ„n nĂ„gra Ă„r sedan och behöver er hjĂ€lp. Det gĂ€ller SARY089 'Cherry Blossom', tycker den fullstĂ€ndigt magisk ut! Vi snackar dock en klocka som retailades för ~ 420 USD och som nu ligger pĂ„ 7-9k SEK + tull & moms vilket jag tycker Ă€r ganska steep. Ăr jag galen som Ă€ndĂ„ övervĂ€ger det hela?
Det Àr ju en bra deal, osvosv. Men min magkÀnsla sÀger Seiko kommer slÀppa en med svart bezel efter, vilket Àr nog finare.Nu slÀpps snart SPB213 med ett förbokningspris pÄ 12K istÀllet för ordinarie 15K. What to do? What to do?