Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack tackDet dÀr gillade jag, blev sjukt bra! Vilken modell och vilket fabrikat pÄ bandet?
RoyalStraps var det @ChuckDet med röda sömmar Àr ett sailcloth frÄn RoyalStraps (hÀr pÄ KS) vill jag minnas...
Har haft en Islanderklocka med lumed bezel. Antar det Àr samma kvalite pÄ alla deras bezels. Kan bara sÀga sÄhÀr, bÀsta lume:n jag haft. Infogar tvÄ bilder.Har nÄgon testat ett ceramic insert till skx och kan tipsa om ett insert med lume och Àr av bra kvalitet?
TÀnker mig ett sÄdant: luminous-sapphire-bezel-insert-c29
Den ser riktigt tjusig ut. Ja man vill ju ha omedelbar leverans. Vars Àr drönarna liksom?Efter mkt velande fram och tillbaka sÄ la jag nyss en bestÀllning pÄ en SPB237.
Hatar att vÀnta! Vill ha omedelbar tillfredsstÀllelse nÀr man vÀl bestÀmt sig och köper nÄtt!
Delar vet jag inte, men din ser galet crisp ut, tavlan Àr totaltSBCM023 trycktestad och redo för bad!
NÄgon som har tips pÄ vart man kan fÄ tag pÄ lite stift och kragar (pins & collar) till lÀnken? LÀnk: D1Z7AG
![]()
Delar vet jag inte, men din ser galet crisp ut, tavlan Àr totaltSBCM023 trycktestad och redo för bad!
NÄgon som har tips pÄ vart man kan fÄ tag pÄ lite stift och kragar (pins & collar) till lÀnken? LÀnk: D1Z7AG
![]()
mycket clean chrono
Delar vet jag inte, men din ser galet crisp ut, tavlan Àr totalt![]()
![]()
TĂ€nker ibland att jag ska byta band men det blir aldrig av.
SÄ sant sÄ sant! SÄ hÀr Ärs Àr det en otrolig komfort! Satt precis och funderade pÄ att sÀlja av klockan. Men Àndrade mig som tur var-Varför ska man göra det nÀr man har ett MM-lÄs
![]()
SÄ sant sÄ sant! SÄ hÀr Ärs Àr det en otrolig komfort! Satt precis och funderade pÄ att sÀlja av klockan. Men Àndrade mig som tur varDu njuter av din nya ser jag! Underbar sommarklocka!
Riktigt tuffI bröllopspresent fick jag denna skönhet av min fru. Första schystare non-automatic för min del. AnvÀnds nÀstan dagligen dÄ den sitter vÀldigt skönt pÄ handleden.
HĂ„ller helt medRiktigt tuffHon har bra smak
Du borde komplettera den med dem andra tvÄ klockorna i black-serien sÄ har du en stygg trippel.
Hojta till om ni behöver en SPB125j1HÄller helt med. Min idé var att vi tar de andra de följande tvÄ Ären
. VÀldig glÀdje nÀr frun berÀttar att hon fotat mina andra klockor och satt sig in i olika alternativ. Hon har Àven lÀrt sig en hel del om klockor iom detta. Nu Àr det bara att frÄn min sida nÀra detta intresset lite
. Kanske skulle droppat ref tidigare ocksÄ: ssc761j1
SSC761J1