En frÄga baraFick hem lite natos frÄn Wristbuddys. Den hÀr klockan klÀr verkligen i allt tycker jag. Vilket blev bÀst?
![]()
![]()
![]()
![]()
Har lysmassan pÄ visarna nyligen blivit mer patinerad?
Har för mig den va helt clean, men kan ha fel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En frÄga baraFick hem lite natos frÄn Wristbuddys. Den hÀr klockan klÀr verkligen i allt tycker jag. Vilket blev bÀst?
![]()
![]()
![]()
![]()
Lysmassan har alltid varit mer patinerad Àn tavlan men kanske nÄgot mer, men det har skett löpande. Jag tror dock att det framhÀvs av ljuset för i vissa vinklar syns det knappt.En frÄga bara
Har lysmassan pÄ visarna nyligen blivit mer patinerad?
Har för mig den va helt clean, men kan ha fel![]()
Ok!Lysmassan har alltid varit mer patinerad Àn tavlan men kanske nÄgot mer, men det har skett löpande. Jag tror dock att det framhÀvs av ljuset för i vissa vinklar syns det knappt.
Olivgrönt och bond!Fick hem lite natos frÄn Wristbuddys. Den hÀr klockan klÀr verkligen i allt tycker jag. Vilket blev bÀst?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja verkligen lurigt. Men jag tror faktiskt att de har patinerats nÄgot under det Äret jag Àgt den, Àven indexen och frÀmst 12.Ok!
Ja, jag har samma erfarenhet. JÀkligt stor skillnad i vilket ljus de fotas i. Riktigt lurigt nÀr man spanar efter ett objekt att köpa
Mycket snygga allihopa, gillar Bond mest.Fick hem lite natos frÄn Wristbuddys. Den hÀr klockan klÀr verkligen i allt tycker jag. Vilket blev bÀst?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja det var faktiskt riktigt bra allihop!Mycket snygga allihopa, gillar Bond mest.
Hade min SKX pÄ lÀder NATO för ett tag sedan, kanske dags att plocka fram den igen..
Snygg bild och bra matchning. Ursprungsmodellen 6217 har ju en sĂ„dan boettform, och levererades med 19mm Tropic.SPB:n klĂ€r verkligen pĂ„ âtropic sportâ, fĂ„r den att kĂ€nnas lite mer som skindiver.
Morgonkaffe pÄ en #seikosunday
![]()
Wow! Extremt fin , vilken ref?Kan inte fÄ nog av den hÀr skönheten. MÄste passa pÄ att ta glamourfoton nÀr vÀdret tillÄter en spektakulÀr solnedgÄng.
![]()
Det Àr en SPB243.Wow! Extremt fin , vilken ref?
Har tidigare varit konservativt lagd: âdykare bör inte sitta pĂ„ lĂ€derâ.Mycket snygga allihopa, gillar Bond mest.
Hade min SKX pÄ lÀder NATO för ett tag sedan, kanske dags att plocka fram den igen..
Ăh, skx gör sig utmĂ€rkt pĂ„ lĂ€derHar tidigare varit konservativt lagd: âdykare bör inte sitta pĂ„ lĂ€derâ.
Men fan Àr sugen pÄ lÀder bÄde till min 6306 och SKX⊠KÀnns som hÀrlig kombo till hösten dessutom.
Finns vÀl ingen chans att den hÀr nÄgonsin blir till salu?43 Är gammal 6306-7001![]()