• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Provkör denna som jag fick som delbetalning i en affÀr.
Inte helt övertygad om att den fÄr stanna.....
IMG_9206.JPG

IMG_9205.JPG

Dessa?
Hmm
 inte safirglas ser jag nu

-Tack sĂ„ mycket! De ser bekanta ut. Nu blir jag osĂ€ker pĂ„ glaset. Tror att @Molle eller @yonsson har postat nĂ„got inlĂ€gg nĂ€r klockan var nylanseradđŸ€”

AssĂ„, kan knappt minnas nĂ€r jag var sĂ„hĂ€r kĂ€r i en klocka. Möjligtvis nĂ€r jag fick hem min Reverso frĂ„n ’32...
E615CD19-2F6F-4734-AE63-37849F97478F.jpeg

Den har tillochmed fÄtt ersÀtta Reverson som profilbild! Det om nÄgot sÀger vÀl nÄt?
Trillade just över denna, alltsÄ den Àr helt sjukt snygg! Kör du den med nÄgra band? Hur Àr lÀnken?

Fick nyss upp ögonen för denna! verkar vara en klockren storlek! har du koll pÄ vad den har för bredd pÄ luggarna? tÀnker om det finns nÄgon Strapcode lÀnk till denna?

-Ja mycket fina mÄtt pÄ den! Nej tyvÀrr, jag har inte lyckats ta reda pÄ vad det Àr för lÀngd pÄ luggarna. Jag har inte hunnit anvÀnda originallÀnken Ànnu men den verkar helt ok.

37CF9B02-FFFF-47BB-8B8D-7D1378744694.jpeg

-Ja mycket fina mÄtt pÄ den! Nej tyvÀrr, jag har inte lyckats ta reda pÄ vad det Àr för lÀngd pÄ luggarna. Jag har inte hunnit anvÀnda originallÀnken Ànnu men den verkar helt ok.

37CF9B02-FFFF-47BB-8B8D-7D1378744694.jpeg
Jag Àr ju mest sugen pÄ den helsvarta modellen men den finns bara pÄ gummi va? annars hade jag nog kunnat leva med originallÀnken ocksÄ :)

Jag Àr ju mest sugen pÄ den helsvarta modellen men den finns bara pÄ gummi va? annars hade jag nog kunnat leva med originallÀnken ocksÄ :)

-Det stĂ€mmer bra, det svarta kommer pĂ„ gummiđŸ‘đŸŒ

Jag bestĂ€llde den svarta men av misstag fick jag den blĂ„a istĂ€llet. Jag var pĂ„ vĂ€g att skicka tillbaka klockan men sen insĂ„g jag att jag gillade den sĂ„ den fick stanna🙂

Tillbaka
Topp