• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Maxer

Audemars
2-Faktor
De tvÄ bröderna!

20211017_101430.jpg
 

Jpg

Cartier
2-Faktor
En lĂ€ttare dunst av Ă„ngest, sjĂ€lvförakt och skam har blĂ„st in som ett impulsköp frĂ„n Japan. Behöver jag den? Nej. Vill jag ens ha den? Jag vet inte. ÄndĂ„ sitter jag hĂ€r med en pervers liten kĂ€nsla av nöjdhet och en SBTR029. Tur att den i alla fall var billig.
20211018_162107.jpg
 

rickards

Rolex
2-Faktor
En lĂ€ttare dunst av Ă„ngest, sjĂ€lvförakt och skam har blĂ„st in som ett impulsköp frĂ„n Japan. Behöver jag den? Nej. Vill jag ens ha den? Jag vet inte. ÄndĂ„ sitter jag hĂ€r med en pervers liten kĂ€nsla av nöjdhet och en SBTR029. Tur att den i alla fall var billig.
20211018_162107.jpg
Hehe, inte lĂ€tt 😊 Men snygg va den tycker jag absolut.
 

Oscroth

Cartier
2-Faktor
IMG_20211019_170516.jpg
Nu Àr den hÀr! Första klockan. Fattar grejen med klockor nu tror jag. Jag Àr kÀr.
DĂ€r var den ju! 😀 Verkligen grym, grattis igen! Kan rekommendera att köpa ett bra bandstiftverktyg likt detta pĂ„ Watchwear. Med bra menas mindre risk att slinta och repa klockan. Men det finns billigare ocksĂ„ om du letar. Sen kan jag rekommendera att du kollar pĂ„ nya band med sĂ„ kallad 'Quick release'. Det gör bandbytet busenkelt och du riskerar inte att repa boetten.

 
DĂ€r var den ju! 😀 Verkligen grym, grattis igen! Kan rekommendera att köpa ett bra bandstiftverktyg likt detta pĂ„ Watchwear. Med bra menas mindre risk att slinta och repa klockan. Men det finns billigare ocksĂ„ om du letar. Sen kan jag rekommendera att du kollar pĂ„ nya band med sĂ„ kallad 'Quick release'. Det gör bandbytet busenkelt och du riskerar inte att repa boetten.

Jag ska definitivt kolla upp med Quick release. Har tummen mitt i handen. Tack för tipset!
 
Topp