• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Njuter av min SLA021. 😍
20211027_115839.jpg

Senast Àndrad:
En lĂ€ttare dunst av Ă„ngest, sjĂ€lvförakt och skam har blĂ„st in som ett impulsköp frĂ„n Japan. Behöver jag den? Nej. Vill jag ens ha den? Jag vet inte. ÄndĂ„ sitter jag hĂ€r med en pervers liten kĂ€nsla av nöjdhet och en SBTR029. Tur att den i alla fall var billig.
20211018_162107.jpg
Magisk tavla och klocka för pengen, jag köper om du flipparđŸ€“

• Like
Reactions: Jpg
LĂ€cker,
SlÀpps nu ?

vart kan man köpa denna?

SlÀpptes en liten batch pÄ Seiko USA sidan som gick Ät fort. Finns nu ute hÀr bland annat:

Annars ser det ut att vara pre-order pÄ mÄnga sajter. Kommer sÀkert rulla ut i november pÄ riktigt.

SlÀpptes en liten batch pÄ Seiko USA sidan som gick Ät fort. Finns nu ute hÀr bland annat:

Annars ser det ut att vara pre-order pÄ mÄnga sajter. Kommer sÀkert rulla ut i november pÄ riktigt.
Ja ser nĂ€r den kommer in i Sverige 😊
FÄr hÄlla utkik

Hmm, Àr detta SPB259?
Jag vart vÀldigt sugen pÄ den nÀr jag sÄg bilderna dÀr den var turkos. Din verkar ju blÄgrÄ (snygg ÀndÄ).
Bilden nedan frÄn Monochrome watches.
C86A41B2-1069-410B-8B36-86B4A07915BD.jpeg
StĂ€mmer att det Ă€r SPB259. Den skiftar en hel del i fĂ€rg beroende pĂ„ ljusförhĂ„llande men Ă€n sĂ„ lĂ€nge har jag inte sett det frĂ„n bilden du postade. Å andra sidan har jag inte sett den i solljus Ă€nnu heller... SĂ„ hĂ€r lĂ„ngt tycker jag nog Hodinkee fĂ„ngat den bĂ€st i sina bilder hĂ€r: https://www.hodinkee.com/articles/the-seiko-alpinist-le-with-a-mesmerizing-dial

StĂ€mmer att det Ă€r SPB259. Den skiftar en hel del i fĂ€rg beroende pĂ„ ljusförhĂ„llande men Ă€n sĂ„ lĂ€nge har jag inte sett det frĂ„n bilden du postade. Å andra sidan har jag inte sett den i solljus Ă€nnu heller... SĂ„ hĂ€r lĂ„ngt tycker jag nog Hodinkee fĂ„ngat den bĂ€st i sina bilder hĂ€r: https://www.hodinkee.com/articles/the-seiko-alpinist-le-with-a-mesmerizing-dial
Ok, mer Ät det mörka hÄller dÄ. Har de fÄtt in den pÄ KM eller var shoppade du?

FrÄgar hÀr ocksÄ, dÄ jag insÄg det Àr OT i Skx-trÄden.

Köpte en Skx, fick en vikt lÀnk. Aldrig haft en vikt lÀnk tidigare till Skx. Kan det vara en NOS lÀnk frÄn 90-talet? Har svÄrt att se det Àr en kopia.
F536177A-38AE-4AB6-8750-BA3B93735DF3.jpeg

FrÄgar hÀr ocksÄ, dÄ jag insÄg det Àr OT i Skx-trÄden.

Köpte en Skx, fick en vikt lÀnk. Aldrig haft en vikt lÀnk tidigare till Skx. Kan det vara en NOS lÀnk frÄn 90-talet? Har svÄrt att se det Àr en kopia.
F536177A-38AE-4AB6-8750-BA3B93735DF3.jpeg
SÄ hÀr ser min originallÀnk ut. Mittenbitarna Àr ju ihÄliga men de yttre ser solida ut. Hur ser lÄset ut pÄ din?
1635877744164308489335988021011.jpg

Tillbaka
Topp