Ja det gjorde mycket! Riktigt trevlig modellTack sjÀlv! Blev ju en hel ny klocka med polerad glas. Hoppas du fÄr mycket nöje med klockan!![]()
![Smiling face with smiling eyes :blush: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja det gjorde mycket! Riktigt trevlig modellTack sjÀlv! Blev ju en hel ny klocka med polerad glas. Hoppas du fÄr mycket nöje med klockan!![]()
Tycker boetten pÄminner om Panerai.Ja det gjorde mycket! Riktigt trevlig modell![]()
Ja lite, en mini miniTycker boetten pÄminner om Panerai.
Magisk tavla och klocka för pengen, jag köper om du flipparEn lĂ€ttare dunst av Ă„ngest, sjĂ€lvförakt och skam har blĂ„st in som ett impulsköp frĂ„n Japan. Behöver jag den? Nej. Vill jag ens ha den? Jag vet inte. ĂndĂ„ sitter jag hĂ€r med en pervers liten kĂ€nsla av nöjdhet och en SBTR029. Tur att den i alla fall var billig.
![]()
Kör du 20mm band? Enligt Seikos officiella hemsida ska den mÀta 20,5 vilket Àr en konstig storlek.
LĂ€cker,
SlÀpps nu ?
vart kan man köpa denna?
Ja ser nÀr den kommer in i SverigeSlÀpptes en liten batch pÄ Seiko USA sidan som gick Ät fort. Finns nu ute hÀr bland annat:
![]()
Seiko Solar Prospex SSC813 SSC813P1 SSC813P Chronograph Sports Watch - Seiko Prospex Divers Watches - Seiko Prospex Watches - Seiko Watches - brands
SSC813P1 SSC813 SSC813P Seiko Solar Prospex Power Reserve Sports Watch Fast Shipping Singapore Korea Brunei Japan USA Canada Australia NZ Europe Francewww.divewatchstore.com
Annars ser det ut att vara pre-order pÄ mÄnga sajter. Kommer sÀkert rulla ut i november pÄ riktigt.
SÄg precis denna annons pÄ köp&sÀlj, 10 min gammal sÄ det Àr bara att skyndaDrömmer mig tillbaka till den tiden nÀr man hade en willard
om nÄgon gÄr i tankarna pÄ att sÀlja sÄ Àr jag intresserad
![]()
![]()
det kom ut en spb151 för ett par minuter sedan, högg den direktSÄg precis denna annons pÄ köp&sÀlj, 10 min gammal sÄ det Àr bara att skynda
https://klocksnack.se/threads/seiko-spb237-willard.156226/
Hmm, Àr detta SPB259?
StÀmmer att det Àr SPB259. Den skiftar en hel del i fÀrg beroende pÄ ljusförhÄllande men Àn sÄ lÀnge har jag inte sett det frÄn bilden du postade. à andra sidan har jag inte sett den i solljus Ànnu heller... SÄ hÀr lÄngt tycker jag nog Hodinkee fÄngat den bÀst i sina bilder hÀr: https://www.hodinkee.com/articles/the-seiko-alpinist-le-with-a-mesmerizing-dialHmm, Àr detta SPB259?
Jag vart vÀldigt sugen pÄ den nÀr jag sÄg bilderna dÀr den var turkos. Din verkar ju blÄgrÄ (snygg ÀndÄ).
Bilden nedan frÄn Monochrome watches.
![]()
Ok, mer Ät det mörka hÄller dÄ. Har de fÄtt in den pÄ KM eller var shoppade du?StÀmmer att det Àr SPB259. Den skiftar en hel del i fÀrg beroende pÄ ljusförhÄllande men Àn sÄ lÀnge har jag inte sett det frÄn bilden du postade. à andra sidan har jag inte sett den i solljus Ànnu heller... SÄ hÀr lÄngt tycker jag nog Hodinkee fÄngat den bÀst i sina bilder hÀr: https://www.hodinkee.com/articles/the-seiko-alpinist-le-with-a-mesmerizing-dial
Jag köpte pÄ KM Globen och det var enda exet som kommit in dÄ. Ev hade de fler pÄ ingÄng men Àven en liten kölista lÀt det som.Ok, mer Ät det mörka hÄller dÄ. Har de fÄtt in den pÄ KM eller var shoppade du?
Ja de lovade att ringa mig nÀmligenJag köpte pÄ KM Globen och det var enda exet som kommit in dÄ. Ev hade de fler pÄ ingÄng men Àven en liten kölista lÀt det som.
Ah, sÄ jag var alltsÄ aningen snabbare den hÀr gÄngen.Ja de lovade att ringa mig nÀmligen![]()
SÄ hÀr ser min originallÀnk ut. Mittenbitarna Àr ju ihÄliga men de yttre ser solida ut. Hur ser lÄset ut pÄ din?FrÄgar hÀr ocksÄ, dÄ jag insÄg det Àr OT i Skx-trÄden.
Köpte en Skx, fick en vikt lÀnk. Aldrig haft en vikt lÀnk tidigare till Skx. Kan det vara en NOS lÀnk frÄn 90-talet? Har svÄrt att se det Àr en kopia.
![]()