• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

En tunainspirerad vÀckarklocka. Den kanske kan fÄ Sekofantasten att vakna lite lÀttare pÄ morgonen?

0E1899E0-6947-4974-ACF6-B8F741996BC2.jpeg

En tunainspirerad vÀckarklocka. Den kanske kan fÄ Sekofantasten att vakna lite lÀttare pÄ morgonen?

0E1899E0-6947-4974-ACF6-B8F741996BC2.jpeg
Finns den som automat?😉

Jag fick en ny seiko nÀr jag fyllde 15 vilket sÀkert bidragit till min vurm för mÀrket. TyvÀrr Àr den klockan borta sedan lÀnge, men jag hittade en exakt likadan för nÄgra mÄnader sedan. Klockan Àr frÄn -79 och heter 7546-7130. TidshÄllningen Àr +-0s efter ett par mÄnader, inte dÄligt för en 42Är gammal klocka.
CD91EDDE-0831-479E-8B53-92580189F517.jpeg

GÄtt och blivit sugen pÄ en mini turtle. Men jag fattar inte varför mini turtle:n inte Àr lika poppis som storebror turtle och Skx. NÄgon som vet varför?

GÄtt och blivit sugen pÄ en mini turtle. Men jag fattar inte varför mini turtle:n inte Àr lika poppis som storebror turtle och Skx. NÄgon som vet varför?
Kanske för att den har kronan klockan tre istÀllet för fyra? Inte vet jag, men nÄgonting Àr det som gör att den inte funkar lika bra som t.ex. turtlen.

NÄn som vill dela med sig av lite bilder och erfarenheter av sin landsköldpadda? SÄlde precis min SPB147 och har plötsligt fÄtt ett ohÀlsosamt sug efter en SRPG17K1 som lite större gilded ersÀttare. Vore mycket uppskattat!

Kanske för att den har kronan klockan tre istÀllet för fyra? Inte vet jag, men nÄgonting Àr det som gör att den inte funkar lika bra som t.ex. turtlen.
Den Ă€r inte lika snygg? đŸ€·â€â™‚ïž
För att var lite mer konstruktiv sÄ tror jag att mÄnga tycker den ser lite kort och tjock ut.
Det ni skriver stÀmmer ju sÀkert, en till bidragande faktor jag kom pÄ Àr att mini turtlen saknar historia vilket stora turtlen och Skx inte gör.

Men med ovanstÄende sagt sÄ tycker jag ÀndÄ Mini turtle Àr en snygg klocka, har gÄtt i banorna att köpa en sjÀlv men landar i att skx och stora turtle
Det ni skriver stÀmmer ju sÀkert, en till bidragande faktor jag kom pÄ Àr att mini turtlen saknar historia vilket stora turtlen och Skx inte gör.
Yes, tycker ÀndÄ mini turtlen Àr en rÀtt snygg klocka hur som.

Tillbaka
Topp