Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns den som automat?En tunainspirerad vÀckarklocka. Den kanske kan fÄ Sekofantasten att vakna lite lÀttare pÄ morgonen?
Seiko Mai Alarm Clock â Windup Watch Shop
As longtime Seiko fans, we couldnât resist the Mai alarm clocks. Styled to look like a Seiko dive watch, they are fun, small, and simply cool. The perfect addition to your Turtle, or 007, or Tuna, or Samurai⊠I could go on⊠every time you look up at your bedside table, or next to your monitor on...windupwatchshop.com
![]()
Allright Seikoholics! IkvÀll smÀller det. SÀtt Schweizarna pÄ plats och hÀng med och livechatta med mig och @Molle nÀr det blir vintageseiko pÄ youtube!
Kul avsnitt för oss som gillar seiko!Allright Seikoholics! IkvÀll smÀller det. SÀtt Schweizarna pÄ plats och hÀng med och livechatta med mig och @Molle nÀr det blir vintageseiko pÄ youtube!
Finns den som automat?![]()
NejNÄgon som Àr sugen pÄ denna rackare? PMa dÄ.
![]()
Alla fÄr köpa den förutom du, du Àr en storflippare och jag ogillar storflippare.
Nu pratar du vÀl om dig sjÀlv?Alla fÄr köpa den förutom du, du Àr en storflippare och jag ogillar storflippare.![]()
Jag lÀr ganska omgÄende ansöka om konkurs. SÀljer den frÀmst för att köpa en Skx013 eller grön mini alpinist.Nu pratar du vÀl om dig sjÀlv?
Har du startat egen firma snart?
SkÀmt Ä sido sÄ Àr det en helt grym modell
Det dÀr Àr inte en alpinist, utan det Àr en alpenist.![]()
Seiko Alpenist - SARB017
Utropspris: 2900 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-10-27 20:19:00. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Herr pÄ Tradera.www.tradera.com
Tips till er som e sugna pÄ Alpinist![]()
Alpinist var det enda jag kÀnde till.Det dÀr Àr inte en alpinist, utan det Àr en alpenist.
Jag skojar ju med dig, syftade pÄ hans stavning.Alpinist var det enda jag kÀnde till.
SÀkert fejkJag skojar ju med dig, syftade pÄ hans stavning.![]()
Kanske för att den har kronan klockan tre istÀllet för fyra? Inte vet jag, men nÄgonting Àr det som gör att den inte funkar lika bra som t.ex. turtlen.GÄtt och blivit sugen pÄ en mini turtle. Men jag fattar inte varför mini turtle:n inte Àr lika poppis som storebror turtle och Skx. NÄgon som vet varför?
Den Àr inte lika snygg?GÄtt och blivit sugen pÄ en mini turtle. Men jag fattar inte varför mini turtle:n inte Àr lika poppis som storebror turtle och Skx. NÄgon som vet varför?
Kanske för att den har kronan klockan tre istÀllet för fyra? Inte vet jag, men nÄgonting Àr det som gör att den inte funkar lika bra som t.ex. turtlen.
Det ni skriver stÀmmer ju sÀkert, en till bidragande faktor jag kom pÄ Àr att mini turtlen saknar historia vilket stora turtlen och Skx inte gör.Den Àr inte lika snygg?![]()
För att var lite mer konstruktiv sÄ tror jag att mÄnga tycker den ser lite kort och tjock ut.
Yes, tycker ÀndÄ mini turtlen Àr en rÀtt snygg klocka hur som.Det ni skriver stÀmmer ju sÀkert, en till bidragande faktor jag kom pÄ Àr att mini turtlen saknar historia vilket stora turtlen och Skx inte gör.
InstÀmmer, sÄg en herre med en PADI mini turtle i somras och tyckte den sÄg fin ut.Men med ovanstÄende sagt sÄ tycker jag ÀndÄ Mini turtle Àr en snygg klocka, har gÄtt i banorna att köpa en sjÀlv men landar i att skx och stora turtle
Yes, tycker ÀndÄ mini turtlen Àr en rÀtt snygg klocka hur som.
För mig var det kronan klockan tre, indexen pÄ tavlan som var lite trist. Sen kÀndes proportionerna rÀtt off. Har smÄ handleder men föredrar vanliga turtle.GÄtt och blivit sugen pÄ en mini turtle. Men jag fattar inte varför mini turtle:n inte Àr lika poppis som storebror turtle och Skx. NÄgon som vet varför?
Tack sjÀlv! Blev ju en hel ny klocka med polerad glas. Hoppas du fÄr mycket nöje med klockan!