Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grym duo, du behöver inget annat.
HÄller med, sen kommer man bli sugen pÄ nytt om 3 veckor iallafallGrym duo, du behöver inget annat.![]()
Ja, pandan ser ju riktigt trevlig ut. K&S kommer vara fullmatad om en mÄnadHÄller med, sen kommer man bli sugen pÄ nytt om 3 veckor iallafall![]()
Haha ja, den Àr bra sÄ risken finnsJa, pandan ser ju riktigt trevlig ut. K&S kommer vara fullmatad om en mÄnad![]()
Den Àr sÄ brutlat spacead, man blir liksom lite tagen pÄ sÀngen nÀr man ser den.Den hÀr urtavlan alltsÄ
![]()
Gillar verkligen den boetten, typ som en modern 6105-8000.Stod emot solarkronografsuget och slog istÀllet till pÄ en SRPG17 igÄr. Smidigare Àn en Turtle, men med mer 'presence' Àn min tidigare SPB147. Bytte till ett kudulÀder och riktigt nöjd hittills. Klar bonus att man inte riskerar att gÄ vilse under stadspromenaden idag
![]()
Yes, jag gillar den mycket ocksÄ. Formen och storleken synkar bra tycker jag. Mer symmetrisk Àn 6105, men ser inte det som jÀttenackdel pÄ denna. Galet bekvÀm pÄ armen. SlÀnger med en bild med ett 'Marlon Bando' gummi pÄ för dagen.Gillar verkligen den boetten, typ som en modern 6105-8000.
Minns inte vem som letade efter en sÄdan hÀr, men Klockmaster Hansson har minst en hemma.
Jag köpte grovt canvas frĂ„n @FeskarnFortsĂ€tter m bandfrĂ„gor. Ăr sugen pĂ„ lĂ€der, men har fĂ„tt för mig att Turtlen inte passar sĂ„ bra pĂ„ det. Ăr ju rĂ€tt tung, sĂ„ ett lite kraftigare band skulle nog inte skada. NĂ„ns som har tips, och kanske till och med kan bjuda pĂ„ nĂ„t inspirerande wrist shot?
![]()
Mkt snyggt! Har testat min pÄ Nato, Àr snyggt men den blir för tung tycker jag, hÀnger ner pÄ handen kÀnns det som tyvÀrr.
SÄg nu att canvasbandet inte var ett Nato, kanske vore nÄt!
Ja det Àr grovt som fasen och bra till den.SÄg nu att canvasbandet inte var ett Nato, kanske vore nÄt!
Ska kika pÄ canvasJa det Àr grovt som fasen och bra till den.
Ang natot sÄ satt min bra med det,dock klippte jag av ena delen sÄ kommer klockan nÀrmare handleden o blir inte sÄ hög.
Ok ja det kan va hopplöst med Nato ibland.Ska kika pÄ canvasKlippt till natot precis som du sÀger, men blev inte riktigt bra ÀndÄ tyckte jag. FÄr dra Ät det alldelst för tight för min smak för att den ska sitta okej.
Hehe, Jo. Tycker alltid det Àr skitsnyggt pÄ bild, men blir sÀllan helt nöjd pÄ riktigt. Vet inte vad jag gör felOk ja det kan va hopplöst med Nato ibland.
Det Àr samma hÀrHehe, Jo. Tycker alltid det Àr skitsnyggt pÄ bild, men blir sÀllan helt nöjd pÄ riktigt. Vet inte vad jag gör fel![]()
FÄr faktiskt mer uppmÀrksamhet nÀr jag har min dykare eller nÄgon av mina klockor som Àr ca 40mm Àn jag fÄr för denna. Tror att det faktum att den Àr 38mm ÀndÄ gör den subtil nog att urtavlan kan förbli en trevlig detalj man mÀrker först nÀr man tittar lite nÀrmare. Det Àr min upplevelse iafDen Àr sÄ brutlat spacead, man blir liksom lite tagen pÄ sÀngen nÀr man ser den.
hÄller med, har med snöat in pÄ den kombon innanGooglade lite och börjar vÀl landa i att Turtlen ser ut att kunna göra sig riktigt bra pÄ lÀder med. Internet bjöd pÄ lite blandat tjusigt tycker jag.
![]()
![]()
![]()