Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack sÄ mycket! Var inne pÄ Hagströms ur vid Odenplan igÄr och köpte lÀdret, han har Àven ett exemplar av Ginzan kvar inne i butikenDen dÀr Àr sÄ sjukt snygg!
Den gör sig riktigt bra pÄ lÀder.
Nu blev den riktigt bra. LÀnken Àr inte superskojHade för mÄnga lÀnkar i klocklÄdan, var tvungen att göra nÄgot Ät saken
Tack sÄ mycket, Àr riktigt nöjd sjÀlv. Nej jag förstÄr inte varför Seiko envisas med att ha halvdana clasps pÄ sina lÀnkar, tydligt att de kan bÀttre Àn sÄNu blev den riktigt bra. LÀnken Àr inte superskoj
Ăven uppe vid bandhornen tyckte jag att lĂ€nken kĂ€ndes divisioner under boetten i kvalietskĂ€nslaTack sĂ„ mycket, Ă€r riktigt nöjd sjĂ€lv. Nej jag förstĂ„r inte varför Seiko envisas med att ha halvdana clasps pĂ„ sina lĂ€nkar, tydligt att de kan bĂ€ttre Ă€n sĂ„
Har inga specifika klagomĂ„l kring delar av lĂ€nken men tycker ocksĂ„ att den inte riktigt matchar resten av klockan i stil eller kvalitet. Har tyvĂ€rr inte hittat nĂ„gra andra att köpa frĂ„n oberoende tillverkare. NĂ„gon annan som hittat nĂ„got alternativ?Ăven uppe vid bandhornen tyckte jag att lĂ€nken kĂ€ndes divisioner under boetten i kvalietskĂ€nsla
Ăven uppe vid bandhornen tyckte jag att lĂ€nken kĂ€ndes divisioner under boetten i kvalietskĂ€nsla
Kommer sÀkert att vara svÄrt att hitta en lÀnk för tillfÀllet, speciellt dÄ det Àr 19mm mellan bandhornen. LÀderband jag köpte var 20mm (funkade fint) och stoppat för att ge lite höjd. Klockan Àr ju 13mm pÄ höjden, sÄ vill man köra lÀder sÄ kan ett plattare band se lite malplacerat ut i min meningHar inga specifika klagomÄl kring delar av lÀnken men tycker ocksÄ att den inte riktigt matchar resten av klockan i stil eller kvalitet. Har tyvÀrr inte hittat nÄgra andra att köpa frÄn oberoende tillverkare. NÄgon annan som hittat nÄgot alternativ?
Det bÀsta vore kanske om Uncle Seiko eller nÄgon liknande gjorde en lÀnk specifikt för denna boetten. NÄgot lite smÀckrare Àn originalet.Kommer sÀkert att vara svÄrt att hitta en lÀnk för tillfÀllet, speciellt dÄ det Àr 19mm mellan bandhornen. LÀderband jag köpte var 20mm (funkade fint) och stoppat för att ge lite höjd. Klockan Àr ju 13mm pÄ höjden, sÄ vill man köra lÀder sÄ kan ett plattare band se lite malplacerat ut i min mening
Helt klart, kan dock sÀga att jag tycker att urtavlan kommer fram mycket mer om du kör nÄgon varm brun fÀrg till. Men om det Àr lÀnk som gÀller sÄ tror jag nog att uncle seiko lÀr vara rÀtt plats att kolla pÄ. Kommer en ny version av 1959 alpinisten med brun urtavla snart, sÄ det kanske blir fler som letar efter ny lÀnk om nÄgon mÄnad eller tvÄDet bÀsta vore kanske om Uncle Seiko eller nÄgon liknande gjorde en lÀnk specifikt för denna boetten. NÄgot lite smÀckrare Àn originalet.
Bra komboSRPG17 pÄ sail strap ikvÀll.
Grazie!Bra kombo
Jo, den dÀr Àr fejk! Har skrivit till dem och meddelat detta, fÄr se vad de svarar och vad de gör med annonsen. HÀr kommer bilder ifall annonsen tas bort, sÄ att fler fÄr se vad det rör sig om.Jag kan ha super fel! Men Àr inte den hÀr vÀldigt Fugazi?
Visa auktionsvara :: Pantbanken Sverige
www.pantbanken.se
Och en badass klocka som kamrat fan vad fin den e LandmasterFrÄn dagens vandringstur, fika vid vatten, magiskt
Min första automatisk klocka. Precis samma modell, JDM. Kan inte sÀlja den och jag har försökte 2 gÄnger....Vintage Super Magic
Snygg! SÄg nu att det faktiskt Àr en manta pÄ urtavlan ocksÄ, har jag visst missat tidigare