Jag har 2 fina Geckota-lÀder liggandes ena liknar det pÄ mittenbilden.Googlade lite och börjar vÀl landa i att Turtlen ser ut att kunna göra sig riktigt bra pÄ lÀder med. Internet bjöd pÄ lite blandat tjusigt tycker jag.
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag har 2 fina Geckota-lÀder liggandes ena liknar det pÄ mittenbilden.Googlade lite och börjar vÀl landa i att Turtlen ser ut att kunna göra sig riktigt bra pÄ lÀder med. Internet bjöd pÄ lite blandat tjusigt tycker jag.
![]()
![]()
![]()
SÄg demJag har 2 fina Geckota-lÀder liggandes ena liknar det pÄ mittenbilden.
De hÀr var ju grymt coola tycker jag. LÀr vÀl inte att fÄ tag pÄ tyvÀrr.
![]()
Vad söker man pÄ för att hitta dessa godbitar?De hÀr var ju grymt coola tycker jag. LÀr vÀl inte att fÄ tag pÄ tyvÀrr.
![]()
Kör du 20mm band? Enligt Seikos officiella hemsida ska den mÀta 20,5 vilket Àr en konstig storlek.
Damn! Vad Àr det för size pÄ den?Denna godbit kom idag, inhandlad hÀr pÄ forumet.![]()
Helt fantastisk klocka. Snöat in lite pÄ den med beige/svart tavla
42mm diameter, men bara 47mm lug to lug. Till skillnad mot nuvarande generation av Monster som mÀter 49mm lug to lug. SÄ för oss med lite mindre handleder rekommenderas gen 1-3.Damn! Vad Àr det för size pÄ den?
Hade varit en grym daily beater. Villhöver ocksÄ!Helt fantastisk klocka. Snöat in lite pÄ den med beige/svart tavla
SBDL089
Villhöver![]()
Aha, va ju inte sÄ stort ÀndÄ. SÄg större ut pÄ bilden42mm diameter, men bara 47mm lug to lug. Till skillnad mot nuvarande generation av Monster som mÀter 49mm lug to lug. SÄ för oss med lite mindre handleder rekommenderas gen 1-3.
Men eftersom vridringen Àr ganska bred och smingen konkav sÄ kÀnns den mindre pÄ handleden. Har den pÄ ett Maratac Zulu just nu men ett svart shark mesh Àr pÄ ingÄng, annars Àr det mÄnga som rekommenderar Engineer-lÀnk till Monster.
https://www.sakurawatches.com/seiko-selection-master-piece-limited-edition-sbtm316 Àr den svarta i alla fall.Vad söker man pÄ för att hitta dessa godbitar?
Den kommer bli grym pÄ svart shark mesh42mm diameter, men bara 47mm lug to lug. Till skillnad mot nuvarande generation av Monster som mÀter 49mm lug to lug. SÄ för oss med lite mindre handleder rekommenderas gen 1-3.
Men eftersom vridringen Àr ganska bred och smingen konkav sÄ kÀnns den mindre pÄ handleden. Har den pÄ ett Maratac Zulu just nu men ett svart shark mesh Àr pÄ ingÄng, annars Àr det mÄnga som rekommenderar Engineer-lÀnk till Monster.
Den var trevlig!Seiko tank frÄn 78. (Obs för smalt lÀder)![]()
![]()
SchnyggSeiko tank frÄn 78. (Obs för smalt lÀder)![]()
![]()
Mitten-turteln, den grÄa, Àr det en mod eller finns den reffen? Grymt snygg med det lÀdret till iaf!Googlade lite och börjar vÀl landa i att Turtlen ser ut att kunna göra sig riktigt bra pÄ lÀder med. Internet bjöd pÄ lite blandat tjusigt tycker jag.
![]()
![]()
![]()
En snabb googling sÀger SRPC23K1Mitten-turteln, den grÄa, Àr det en mod eller finns den reffen? Grymt snygg med det lÀdret till iaf!
Snyggt!Fick in ett Waffle-strap till min Spb213, riktigt mjukt och skönt frÄn start!![]()
Vet inte om det funnits nÄgon limiterad grÄ PADI annars Àr det nog en AM tavla. Vad jag vet.Mitten-turteln, den grÄa, Àr det en mod eller finns den reffen? Grymt snygg med det lÀdret till iaf!
Men den har sunburst och ingen PADI textEn snabb googling sÀger SRPC23K1![]()
Tack! Tyckte det kÀndes obekant. Men rent estetiskt, tillsammans med det lÀdret?Vet inte om det funnits nÄgon limiterad grÄ PADI annars Àr det nog en AM tavla. Vad jag vet.
Men den har sunburst och ingen PADI text
Edit: Bild Àr alltid kul.![]()
Riktigt braTack! Tyckte det kÀndes obekant. Men rent estetiskt, tillsammans med det lÀdret?![]()
Aha, missade PADI...Vet inte om det funnits nÄgon limiterad grÄ PADI annars Àr det nog en AM tavla. Vad jag vet.
Men den har sunburst och ingen PADI text
Edit: Bild Àr alltid kul.![]()
Tack detsamma!Snyggt!Watchwear?
![]()
Den dÀr Àr sÄ sjukt snygg!Hade för mÄnga lÀnkar i klocklÄdan, var tvungen att göra nÄgot Ät saken![]()
![]()