• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Nicke75

Patek
2-Faktor
Googlade lite och börjar vÀl landa i att Turtlen ser ut att kunna göra sig riktigt bra pÄ lÀder med. Internet bjöd pÄ lite blandat tjusigt tycker jag.

Screenshot_20211114-204013.png
Screenshot_20211114-203943.png
Screenshot_20211114-210155.png
Jag har 2 fina Geckota-lÀder liggandes ena liknar det pÄ mittenbilden.
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Kör du 20mm band? Enligt Seikos officiella hemsida ska den mÀta 20,5 vilket Àr en konstig storlek.

Jag gissar att du eventuellt har förvĂ€xlat lĂ€nkens lĂ€ngd (205mm) med lug width som inte anges pĂ„ Seikos officiella hemsida. NĂ€r jag mĂ€ter min klocka och dess lĂ€nk Ă€r den 20mm. En fin klocka Ă€r det i alla fall. SĂ„g din i DagenstrĂ„den. đŸ‘đŸŒ

19594C71-C1E2-4EE6-A9A5-4A9BED562D37.jpeg
AE42033F-A70A-4F8E-842B-B4B7945CBB5F.jpeg
AAC433C0-5F18-4E0B-BDAB-CFD746A52BA8.jpeg
 
Senast Àndrad:

Kris The Swede

Breitling
Damn! Vad Àr det för size pÄ den?
42mm diameter, men bara 47mm lug to lug. Till skillnad mot nuvarande generation av Monster som mÀter 49mm lug to lug. SÄ för oss med lite mindre handleder rekommenderas gen 1-3.
Men eftersom vridringen Àr ganska bred och smingen konkav sÄ kÀnns den mindre pÄ handleden. Har den pÄ ett Maratac Zulu just nu men ett svart shark mesh Àr pÄ ingÄng, annars Àr det mÄnga som rekommenderar Engineer-lÀnk till Monster.
 

rickards

Rolex
2-Faktor
42mm diameter, men bara 47mm lug to lug. Till skillnad mot nuvarande generation av Monster som mÀter 49mm lug to lug. SÄ för oss med lite mindre handleder rekommenderas gen 1-3.
Men eftersom vridringen Àr ganska bred och smingen konkav sÄ kÀnns den mindre pÄ handleden. Har den pÄ ett Maratac Zulu just nu men ett svart shark mesh Àr pÄ ingÄng, annars Àr det mÄnga som rekommenderar Engineer-lÀnk till Monster.
Aha, va ju inte sĂ„ stort Ă€ndĂ„. SĂ„g större ut pĂ„ bilden 🙂
 

neptun

Cartier
2-Faktor
42mm diameter, men bara 47mm lug to lug. Till skillnad mot nuvarande generation av Monster som mÀter 49mm lug to lug. SÄ för oss med lite mindre handleder rekommenderas gen 1-3.
Men eftersom vridringen Àr ganska bred och smingen konkav sÄ kÀnns den mindre pÄ handleden. Har den pÄ ett Maratac Zulu just nu men ett svart shark mesh Àr pÄ ingÄng, annars Àr det mÄnga som rekommenderar Engineer-lÀnk till Monster.
Den kommer bli grym pÄ svart shark mesh :)
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Topp