Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Alla dar i veckan.Ăr det Willard Wednesday eller?
#willardwednesday
![]()
Cool!Kör detta lilla fynd idag. Har sett den dyka upp mer och mer pÄ Instagram pÄ sistone, tror att den ligger rÀtt i tiden![]()
![]()
Grattis till första Seikon (sÀkert inte sista hehe). Den Àr riktigt bra!Min första Seiko och riktigt nöjd.
Alltid gillat Daytona Panda designen men den ligger ju i "liten" annan prisklass. Nice med solladdning ocksÄ.
![]()
![]()
Titta dÀr har vi ju en till![]()
Klockbyte sÄ hÀr pÄ em.
Gillar lÀnk generellt men tycker originallÀnken Àr lite för grov och kantig i detta fall. Hoppas pÄ att det ska komma bra tredjepartslÀnkar men annars kan ett lÀder eller gummi i blÄtt, grönt eller grÄtt bli aktuellt.Titta dÀr har vi ju en tillDen gör sig fint pÄ lÀder ocksÄ ifall du tröttnar pÄ lÀnken
![]()
Grym klocka, och snyggt matchat med tröjan!
Tackar! Man försökerGrym klocka, och snyggt matchat med tröjan!![]()
BÀttre sent Àn aldrig. Jag funderade lÀnge pÄ 143 men nÀr jag sÄg de i butik sÄ blev 213 det sjÀlvklara valet.![]()
Haft min sen i somras. Funkar lika bra pÄ vintern som sommaren![]()
Kolla i trÄden för fin-Citizen. De har AR-race just nu, its bananas.Inte sÀker pÄ att min mobilkamera fÄngar det riktigt men testar ÀndÄ:
"That is not a clear crystal. This is a clear crystal."
![]()
Men...men...jag trodde min klocka var bÀst i hela vÀrlden...Kolla i trÄden för fin-Citizen. De har AR-race just nu, its bananas.
Bra tips dÀr och svettiga AR's pÄ citizenarna. Hade varit kul att jÀmföra mellan astron och citizen med samma kamera. Kanske nÄgon kan göra det...Kolla i trÄden för fin-Citizen. De har AR-race just nu, its bananas.
Gillar verkligen 7018-flyback kronograferna, tycker att de Àr grymt coola!En lite mer ovanlig fÄgel pÄ armen idag.
7018-7000 frÄn 72
Vet inte om den ska stanna eller ej...
![]()