Kommer fler! TÀnkte försöka knÀppa nÄgra bÀttre bilder nÀr jag har min riktiga kamera till hands, och inte bara mobilen!GÀrna fler bilder pÄ den.![]()
![Smiling face with halo :innocent: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f607.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kommer fler! TÀnkte försöka knÀppa nÄgra bÀttre bilder nÀr jag har min riktiga kamera till hands, och inte bara mobilen!GÀrna fler bilder pÄ den.![]()
Wow, riktigt fin! Och ser ut att vara i grymt bra skickSeiko frÄn 1976![]()
Tips Àr att kika pÄ baklocket, skall finnas ett serienummer samt ett nummer för sjÀlva urverks-typen (stÄr nog pÄ tavlan ocksÄ, bredvid index kl 6). Enklaste sedan Àr att googla fram lite info.Hej,
Kan nÄgon identifiera denna? Enda jag vet Àr att den Àr köpt i början av 2000-talet. Tack pÄ förhand.![]()
Hej,
Kan nÄgon identifiera denna? Enda jag vet Àr att den Àr köpt i början av 2000-talet. Tack pÄ förhand.![]()
Gör sig grymt bra pÄ nato!TvÄ klockor som köpts för att bÀras pÄ nato.
![]()
![]()
Och helt inhouse till en riktigt bra peng.Gör sig grymt bra pÄ nato!
Tycker att modellen kÀnns har Rolex explorer/Tudor BB36 vibes![]()
Du Àr inte ensam om att tycka de! Boetten Àr lik (om inte identisk med skxen). Om bb36 skulle "gifta sig" med skxen och fÄ barn, skulle barnet se ut sÄhÀr.Gör sig grymt bra pÄ nato!
Tycker att modellen kÀnns har Rolex explorer/Tudor BB36 vibes![]()
Hittade du en 2016 till slut?Im back!
![]()
![]()
Freedom!!
Japp thank god, ett December 2016 ex sÄ de va fanimig pÄ det berömdaHittade du en 2016 till slut?
Jag trodde det var samma boett? Inte insatt i sköldpaddor dock..Möjligt att det avhandlats tidigare men, band som Àr anpassade för turtle, ingen chans att de funkar pÄ King turtle eller?
Ja de ser ju onekligen vÀldigt lika ut iaf tÀnker jag. DÄligt insatt jag med. TÀnker om det t.ex kanske inte Àr samma avstÄnd mellan lugghÄl och boettJag trodde det var samma boett? Inte insatt i sköldpaddor dock..
De passar rakt av! Boetten Àr oförÀndrad.Möjligt att det avhandlats tidigare men, band som Àr anpassade för turtle, ingen chans att de funkar pÄ King turtle eller?
Just den dÀr Àr helt utmÀrkt. Fattar inte varför jag sÄlde den alls.Första Seikon i samlingen, en baby alpinist.
Riktigt nöjd hittills, tycker att Seiko har lyckats riktigt bra med den hÀr modellen![]()
Passar utmÀrktJa de ser ju onekligen vÀldigt lika ut iaf tÀnker jag. DÄligt insatt jag med. TÀnker om det t.ex kanske inte Àr samma avstÄnd mellan lugghÄl och boett![]()
Verkar finnas bÄde hos Creationwatches och hos nÄn form av modebutik vid namn MiintoI vÄras snubblade jag över en seiko som jag blev lite kÀr i, men saker kom emellan sÄ det blev inget köp. Men nu nÀr jag Äterigen fick den i mitt medvetande sÄ verkar det vara helt omöjlig att fÄ tag pÄ
nÄgon som kan tippas om vart jag kan hitta en SRPD33K1?
Verkar finnas bÄde hos Creationwatches och hos nÄn form av modebutik vid namn Miintointe sant?
Creationwatches har jag handlat frÄn mer Àn en gÄng. Mycket seriösa! DÄ kan du dessutom vÀlja att betala tullavgifter direkt vid köpet sÄ slipper du tulla nÀr paketet har kommitHej
ja det ser jag. Dock verkar samtliga var utlÀndska aktörer och jag handlar gÀrna, i sÄ absolut stor utstrÀckning som möjligt ev svenska handlare