Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grymt cool den dÀr!!!Fredag och Safarnie![]()
JaGrymt cool den dÀr!!!
TÀnkte bara slÀnga ivÀg en frÄga hÀr sÄ att fler kanske kan komma till samma slutsats som jag. Denna klocka Àr utlagd till försÀljning med "Condition: Mint". Tycker kanterna Àr för runda och pÄ bandhornen ser det vÀldigt mycket ut som att den Àr polerad. Visst Àr det sÄ?
LĂ€nk till klockan: https://vintageseiko.nl/store/product/king-seiko-4502-7001-45ksc-010-oem-buckle
![]()
![]()
Jag skulle ocksÄ sÀga att den Àr polerad.TÀnkte bara slÀnga ivÀg en frÄga hÀr sÄ att fler kanske kan komma till samma slutsats som jag. Denna klocka Àr utlagd till försÀljning med "Condition: Mint". Tycker kanterna Àr för runda och pÄ bandhornen ser det vÀldigt mycket ut som att den Àr polerad. Visst Àr det sÄ?
LĂ€nk till klockan: https://vintageseiko.nl/store/product/king-seiko-4502-7001-45ksc-010-oem-buckle
![]()
![]()
Den Àr hÄrt polerad. Tavlan Àr vÀldigt gulnad.TÀnkte bara slÀnga ivÀg en frÄga hÀr sÄ att fler kanske kan komma till samma slutsats som jag. Denna klocka Àr utlagd till försÀljning med "Condition: Mint". Tycker kanterna Àr för runda och pÄ bandhornen ser det vÀldigt mycket ut som att den Àr polerad. Visst Àr det sÄ?
![]()
![]()
Nej, den Àr definitivt inte "mint". Man ser tydligt att boettens kanter/linjer Àr för runda, till att börja med. För det priset skulle jag leta vidare.TÀnkte bara slÀnga ivÀg en frÄga hÀr sÄ att fler kanske kan komma till samma slutsats som jag. Denna klocka Àr utlagd till försÀljning med "Condition: Mint". Tycker kanterna Àr för runda och pÄ bandhornen ser det vÀldigt mycket ut som att den Àr polerad. Visst Àr det sÄ?
![]()
![]()
Snygg ju, gemene man ser inte vad man har för klocka ÀndÄ70 Ärsfest. Lite pinsamt men denna Àr det mest "dressiga" jag har just nu...
![]()
Underbar.Inkom idag!
En 6105-8110 frÄn 1974 i mer eller mindre NOS skick och helt orginalfler bilder kommer!
![]()
Gillade den skarpt! Den hade skön tyngd och var inte lika hög som jag förvĂ€ntat mig. Om man fĂ„r gnĂ€lla lite sĂ„ kan jag tycka att en klocka som sniffar pĂ„ 7000:- ska ha solid end links och inte rassla sĂ„ mycket, men vad vet jag â det kanske Ă€r Seikos signum trots allt@slugg
Den svarta Àr inte dum den heller. Hann tyvÀrr inte klÀmma pÄ den igÄr men ska förbi KM i Globen i vecka![]()
Exakt min Ă„sikt ocksĂ„ om min Panda (Gillade den skarpt! Den hade skön tyngd och var inte lika hög som jag förvĂ€ntat mig. Om man fĂ„r gnĂ€lla lite sĂ„ kan jag tycka att en klocka som sniffar pĂ„ 7000:- ska ha solid end links och inte rassla sĂ„ mycket, men vad vet jag â det kanske Ă€r Seikos signum trots allt![]()
Den har solida Ă€ndlĂ€nkar?Gillade den skarpt! Den hade skön tyngd och var inte lika hög som jag förvĂ€ntat mig. Om man fĂ„r gnĂ€lla lite sĂ„ kan jag tycka att en klocka som sniffar pĂ„ 7000:- ska ha solid end links och inte rassla sĂ„ mycket, men vad vet jag â det kanske Ă€r Seikos signum trots allt![]()
Haha NÀe tÀnkte det. BÀttre Àn nÄn Apple eller smartwatch iaf.Snygg ju, gemene man ser inte vad man har för klocka ÀndÄ![]()
Tackar!Underbar.![]()
JasÄ? Jag har sÀkert fel. Tyckte nÀmligen inte det sÄg ut sÄ nÀr jag slog ett getöga under klockan. Jaja, hurra för solida ÀndlÀnkar dÄ! DÄ kan jag stryka ett minus frÄn listanDen har solida ÀndlÀnkar?![]()
Grattis!! Dela gÀrna din story ser absurdt bra utInkom idag!
En 6105-8110 frÄn 1974 i mer eller mindre NOS skick och helt orginalfler bilder kommer!
![]()
Tack!Grattis!! Dela gÀrna din story ser absurdt bra ut![]()
Den Àr hÄrt polerad. Tavlan Àr vÀldigt gulnad.
Priset Àr galet högt sett till skicket
GÀrna fler bilder pÄ den.Skulle gÄ och köpa lussekatter, men helt slut pÄ alla bageri!nytt försök imorgon..
![]()