Hittat. Efter tips frĂ„n Ks. Inte strapcode utan Uncle Seiko.strapcode har en, thatâs it tror jag.
men mitt i allt sÄ Ängrar jag mig nog och ska bestÀlla ett gummi istÀllet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hittat. Efter tips frĂ„n Ks. Inte strapcode utan Uncle Seiko.strapcode har en, thatâs it tror jag.
Ser riktigt skrap ut!Min hÀlsar![]()
![]()
Tack, ja den Àr skarp.Ser riktigt skrap ut!
JasÄ tycker du?Tack, ja den Àr skarp.
Dock har jag varit nojig över att anvÀnda den sÄ jag köpte en lÀnk frÄn uncle Seiko istÀllet för att repa upp den fina JDM-lÀnken sÄ nu fÄr den hÀnga med till kneget och skrapa skrivbord
Men den nya lÀnken kÀnns rÀtt "röten" jÀmfört med original.
Jaha, ja dÄ har vi olika Äsikt om lÀnkarnaJasÄ tycker du?
Jag tycker faktiskt mer om Uncle Seikos lÀnk Àn orginal. Jag har aldrig kommit överens med originalets ÀndlÀnkar
Borde inte va nÄgra problem att fÄ den ruckad Ä fÄ betydligt mindre tidsavvikelse. 4R36-urverket gÄr att fÄ rÀtt skaplig precision pÄ.Har börjat trötta lite pÄ att stÀlla om klockan titt som tÀtt, mitt 4R36 gÄr i snitt 20 sek snabbt per dag. Vet att det Àr inom grÀnserna för vad Seiko anger för det urverket, men störigt ÀndÄ.
Ni som Àr lite mer insatta, Àr det lönt att lÀmna in för reglering? FörvÀntar mig inte COSC-precision, men hade man kunnat halvera den tiden hade jag varit hur nöjd som helst.
![]()
Jag misstÀnker att du Àr hÀnvisad till en originallÀnk eller nÄt med raka ÀndlÀnkar. Kan inte minnas att jag sett nÄt annat till den dÀr, men för all del, jag kan fel.God kvÀll! Tips pÄ lÀnk som funkar till SRPG09J1? Blir inte riktigt klok pÄ vad som ev kan passa, hÀr vet sÀkert nÄgon tÀnker jag![]()
Jag Àr sÄ urkass pÄ tredjepartsband... Hur Àr Uncle Seikos gummi? Mjukt och följsamt? MÄste byta ut bakeliten som följer med ett par seikos, men inte kommit till skott. Ute efter nÄgot som liknar original nyare turtlegummi.Speedtimer idag med ett tatuerar Uncle Seiko.
![]()
Jag gillar dom bÄde mjukt och följsamt.Jag Àr sÄ urkass pÄ tredjepartsband... Hur Àr Uncle Seikos gummi? Mjukt och följsamt? MÄste byta ut bakeliten som följer med ett par seikos, men inte kommit till skott. Ute efter nÄgot som liknar original nyare turtlegummi.
Ok, det Àr just plastkÀnslan jag vill undvika, men samtidigt bra om dom inte Àr dammagneter.Jag gillar dom bÄde mjukt och följsamt.
Lite plastig kÀnsla kanske.
Dom Àr bra tkr jagOk, det Àr just plastkÀnslan jag vill undvika, men samtidigt bra om dom inte Àr dammagneter.
Ăr hĂ€r nĂ„gon âSeiko-kĂ€nnareâ som vet nĂ€r texten âwaterproof/waterresist till vĂ€nster pĂ„ tavlan pĂ„ kronografen 6139 (blĂ„) togs bort. Ăr det stor skillnad i pris om man jĂ€mför dessa vintagevarianter?
tacksam för svar/BBB![]()