• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Hittade ett Zuludiver i gömmorna. Supertajt med original springbars, men gick bra att pressa igenom med lite matolja.
Tycker det blev kanon. Supermjukt och följsamt, ÄterstÄr att se om det Àr en dammsugare...

20220206_215115.jpg

Edit: Kan nog redan nu, nÀr jag ser pÄ bilden, svara pÄ dammfrÄgan.

BD4685EF-951A-48EA-A37A-5E9E582E5178.jpeg
Tja! Köpte denna pÄ forumet för en tid tillbaka sen och fick det uppmÀrksammat att vridringen kanske inte Àr original. Om nÄgon kan avgöra om den Àr det hade det uppskattats
Hej! Bifogad lÀnk visar hur klockorna sÄg ut i originalutförande.

Okej, hur kan man se det? Är det för att lumepluppen Ă€r sne?

InlÀgget ska vara guldfÀrgat pÄ den hÀr modellen, jag tycker det ser mer ut som silver, som sitter pÄ de med svart och vit tavla. SÄ antingen har fÀrgen blekts med Ären, eller sÄ har nÄn bytt insert. Font ser korrekt ut. Varför hÄlet som fylls med lyspasta Àr stansat ur utan att vara centrerat, svÄrt att svara pÄ, produktionsfel?

Tycker inte att det gör sÄ mycket, njut av klockan. Riktigt bra dimensioner, och fixar en massa problem jag tycker SKX-serien har.

Okej, hur kan man se det? Är det för att lumepluppen Ă€r sne?
Lumepluppen ser helt off ut, har svÄrt att tro att det skulle vara orginal (Àven om seiko ibland har varierande qc)

Och som tidigare talare pÄpekat sÄ Àr inlÀgget guldfÀrgat frÄn fabrik.

Om det inte stör dig sÄ Àr det skitsamma :) grym modell

Lumepluppen ser helt off ut, har svÄrt att tro att det skulle vara orginal (Àven om seiko ibland har varierande qc)

Och som tidigare talare pÄpekat sÄ Àr inlÀgget guldfÀrgat frÄn fabrik.

Om det inte stör dig sÄ Àr det skitsamma :) grym modell
Jag tror att fÀrgen pÄ vridringen ibland Àndras med tiden och sett det pÄ ganska mÄnga av dessa pÄ Google. Allting var frid och fröjd men nu tÀnker jag bara pÄ att lumepluppen sitter snett nÀr jag anvÀnder den vilket stör mig vÀldigt mycket

Tillbaka
Topp