• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Kör vi Speedtimern idag.
0950B485-3A2E-435A-9343-3A45BB69A890.jpeg

Fortfarande nöjd? Kan tĂ€nka mig att köpa den annars 🙂
Fortfarande kanonnöjd😊. Lite av en fattigmans Grand Seiko. Ska jag gnĂ€lla pĂ„ nĂ„got sĂ„ Ă€r det vĂ€l lĂ€nken, lite rasslig. Men man ska nog inte förvĂ€nta sig mer utifrĂ„n prislappen. Dock skön. Sitter Ă€ven riktigt skönt pĂ„ min handled som mĂ€ter 16,5 cm.

Fortfarande kanonnöjd😊. Lite av en fattigmans Grand Seiko. Ska jag gnĂ€lla pĂ„ nĂ„got sĂ„ Ă€r det vĂ€l lĂ€nken, lite rasslig. Men man ska nog inte förvĂ€nta sig mer utifrĂ„n prislappen. Dock skön. Sitter Ă€ven riktigt skönt pĂ„ min handled som mĂ€ter 16,5 cm.
TÀnker den skulle va snygg pÄ lÀderband ocksÄ. Hade helst sett dem i 38 mm, men tror 36 kan du kan Àven pÄ lite större handleder ÀndÄ. SÄg att 40mm fanns, men den ser för stor ut. MÀrklig vad nÄgra mm kan gör Astor skillnad ÀndÄ.

TÀnker den skulle va snygg pÄ lÀderband ocksÄ. Hade helst sett dem i 38 mm, men tror 36 kan du kan Àven pÄ lite större handleder ÀndÄ. SÄg att 40mm fanns, men den ser för stor ut. MÀrklig vad nÄgra mm kan gör Astor skillnad ÀndÄ.
Tror ocksĂ„ den blir riktigt snygg pĂ„ lĂ€der. DessvĂ€rre mĂ€ter den 17mm mellan bandhornen, vilket tyvĂ€rr minskar utbudet av band. Vet dock att Hirsch har en del snygga band som Ă€r 17mm. Provade Ă€ven den som var 40mm, men den var för stor. Tycke och smak sĂ„klart. 38mm och 20mm mellan bandhornen hade varit perfekt đŸ˜ŠđŸ‘đŸ».

NÄn som vet om det finns lÀnkar som passar till willard varianten SPB237?

NÀr man söker pÄ nÀtet sÄ hittar man inget som Àr specat till den, men tÀnker det kanske finns andra som passar?

Tillbaka
Topp