Jag undrar samma sak, jÀkla lÄng tid det ska ta!Ingen som hört nÄgot om nÀr eller om 5KX GMT kommer slÀppas i Sverige?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag undrar samma sak, jÀkla lÄng tid det ska ta!Ingen som hört nÄgot om nÀr eller om 5KX GMT kommer slÀppas i Sverige?
Synd att jag missade den dÀr, suktat ett tag efter en sÄn. Vad har du för nytt pÄ ingÄng?Kastar in en heads up hÀr med TÀnkte avyttra denna grymt snygga sköldpadda till förmÄn för nytt. Finns pÄ köp och sÀlj till vettigt pris.
Som vanligt Ängrar man sig lite redan, den va jÀkla bra Köpte en Garminklocka för pengarna istÀllet Men funderar pÄ att komplettera m en Hamilton khaki field auto, varit sugen pÄ en sÄn ett tag.Synd att jag missade den dÀr, suktat ett tag efter en sÄn. Vad har du för nytt pÄ ingÄng?
Nr tvÄ Àr snyggast, solar laddning, och pÄ nÄgot sÀtt gÄr det att se power reserve pÄ kl 6 visare?För och nackdelar??
Vs
Den Àr riktigt bra, men jag tror du skulle bli nöjd med khaki field auto ocksÄ. Garmin spar jag till löppassenSom vanligt Ängrar man sig lite redan, den va jÀkla bra Köpte en Garminklocka för pengarna istÀllet Men funderar pÄ att komplettera m en Hamilton khaki field auto, varit sugen pÄ en sÄn ett tag.
Ohh, vad Àr detta?Trevlig helg pÄ er
50th Anniversary SRQ029Ohh, vad Àr detta?
Don't do it...Om ngn Ă€r sugen, ute pĂ„ köp o sĂ€ljâŠ
Ahha, ska jag hÄlla pÄ den ?Don't do it...
100% en sĂ„n klocka du sĂ€kert kommer Ă„ngra att du slĂ€pper. Inte helt lĂ€tta att hitta, speciellt inte i vettigt skick. Ăbercool.Ahha, ska jag hĂ„lla pĂ„ den ?
Tack o will do, du har 100 rĂ€tt100% en sĂ„n klocka du sĂ€kert kommer Ă„ngra att du slĂ€pper. Inte helt lĂ€tta att hitta, speciellt inte i vettigt skick. Ăbercool.
Helt rÀtt beslut.Tack o will do, du har 100 rÀtt
O tack igen, @-RI-VĂ€rldsklass, nykĂ€râŠ
Grattis!Tack sjÀlv herrn! @Watchie vÀrldsklass var det.
Tusen tack! Kan inte annat Àn att hÄlla med. Fantastiskt finGrattis!
SÄ jÀvla bra