• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Sbcm023, trevlig nationaldag trÄden

C16C4EC4-DACB-4154-9D0A-F9AA7AF6443D.jpeg

Synd att jag missade den dĂ€r, suktat ett tag efter en sĂ„n. Vad har du för nytt pĂ„ ingĂ„ng?😎
Som vanligt Ă„ngrar man sig lite redan, den va jĂ€kla bra 🙂 Köpte en Garminklocka för pengarna istĂ€llet 😑 Men funderar pĂ„ att komplettera m en Hamilton khaki field auto, varit sugen pĂ„ en sĂ„n ett tag.

PADI45.JPG

2020 Ă„rs sommarklocka :)
Finns det nÄgot tips om vad man kan göra med silikonbandet nÀr det börjat bli klibbigt och plockar damm? Har tvÀttat det med tvÄl och vatten men Àr fortfarade lite klibbigt... Kan man pudra det med majsmjöl eller nÄgot sÄ det blir matt och "torrt" igen?

Som vanligt Ă„ngrar man sig lite redan, den va jĂ€kla bra 🙂 Köpte en Garminklocka för pengarna istĂ€llet 😑 Men funderar pĂ„ att komplettera m en Hamilton khaki field auto, varit sugen pĂ„ en sĂ„n ett tag.
Den Ă€r riktigt bra, men jag tror du skulle bli nöjd med khaki field auto ocksĂ„. Garmin spar jag till löppassen😉

Tillbaka
Topp