Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
de gÄnger jag fÄr samma tanke pÄminner jag mig att det egentligen Àr vÀldigt mörkt blÄ och inte svartTack
Tack, dÀr sa du ngt, har svart o orange gummi till, men ej gult , blir lite frÀsigt, men fn gnagarvarning
Kolla din annons by the way, en 0 för mycketâŠKör pĂ„ lite fĂ€rg till sommaren, passade rĂ€tt bra mĂ„ste jag sĂ€ga.
Jag har en skx007 pÄ jubileeOm det nÄgon som sitter pÄ en skx007⊠hit me up!
Tack för den! Missade det heltKolla din annons by the way, en 0 för mycketâŠ
NÄgot du in tÀnka dig sÀlja?Jag har en skx007 pÄ jubilee
Den har inte sÄ mycket gemensamt med Sub. Kör!MÄste sÀga att den gröna Seiko Prospex (SNE583P1) faller mig helt i smaken, men... jag vill inte att det ska framstÄ som att jag "vill att folk ska tro" att det Àr en Rolex Hulk pÄ kontoret.
Ăr den för mycket Look-A-Like?
Det Àr vÀl min osÀkerhet som lyser igenomDen har inte sÄ mycket gemensamt med Sub. Kör!
Sen Àr det vÀl inget fel om den faktiskt var lik, eller?
Den mesta MM300 i min mening. Man blir sugen.
KanonsnyggFick hem en King Samuari idag. Första Seikon pÄ flera Är men den kÀnns sjukt bra. Sitter bra mot handleden och finishen kÀnns betydligt bÀttre Àn vad prislappen sa!
Grym! Ăter Submariner till mellanmĂ„l.SLA037.
Vad Ă„t den till fruckost dĂ„Grym! Ăter Submariner till mellanmĂ„l.
Sea dweller.Vad Ät den till fruckost dÄ
Allt som Àr till för SKX eller 5KX. BÄde OEM och aftermarket skulle jag tro. Vill minnas att de alla har samma passform mot boetten men kan ha fel.Ni som vet. Vilka lÀnkar passar till den hÀr.
Tack. Testar med ett aftermarket först.Allt som Àr till för SKX eller 5KX. BÄde OEM och aftermarket skulle jag tro. Vill minnas att de alla har samma passform mot boetten men kan ha fel.
Kika pÄ Uncle Seiko, har ganska bra lÀnkar för pengarna.